Kontrol af størrelse på submitted data?
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 29-09-04 13:33

Hej gruppe

Er det muligt at checke på størrelsen (i bytes) for de data der er submitted
til/fra en form?
I øjeblikket har jeg en form der (umiddelbart) generere data på omkring 2.2
MEGABYTES pr. submission - og det er ren tekst, så jeg er lidt uforstående.

Nogen der har lidt input omkring dette?

Jesper Lauridsen

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 29-09-04 19:13

Jesper Lauridsen wrote:
> [...]
> MEGABYTES pr. submission - og det er ren tekst, så jeg er lidt uforstående.

skud på tasken:

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 29-09-04 19:17

Jesper Lauridsen wrote:
> [...]
> MEGABYTES pr. submission - og det er ren tekst, så jeg er lidt uforstående.

Jeg ledte lidt efter en global variabel der rummede information om
størrelsen af get eller post request, men kunne ikke finde noget! I
stedet fandt jeg på følgende som måske kan hjælpe dig:

skud på tasken/utestet:

$GlobalArrays = array('_GET', '_POST', '_FILES');
foreach($GlobalArrays as $ArrType) {
echo $ArrType . '<br>';
foreach($$ArrType as $GlobalVar) {
echo $GlobalVar . ': ' . strlen($GlobalVar) . ' bytes<br>';
}
}

NB: Sorry mht. dobbeltpostningen - spassede lidt med tastaturet...

Mvh Tommy