besøg fra Holland væk
Fra : tjekmig.dk

Dato : 29-09-04 10:08

hej jeg for en masse besøg fra Holland
kan jeg ikke send dem væk med et script

--
Mvh http://tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Jeppe Uhd

Dato : 29-09-04 10:23

tjekmig.dk wrote:
> hej jeg for en masse besøg fra Holland
> kan jeg ikke send dem væk med et script

Jo, men er du -sikker- på at det er folk fra Holland ?

--
MVH Jeppe Uhd - NX http://nx.dk
Webhosting for nørder og andet godtfolk

Fra : tjekmig.dk

Dato : 29-09-04 10:33

jep : )

..nl

--
Mvh http://tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-09-04 12:30

tjekmig.dk skrev:

>.nl

Og det er ikke en dansker der bor i Holland eller er på ferie?

Kan jeg få en kopi af det script der sådan kan analysere
brugerens personlighed og familieforhold?

Bortset derfra forstår jeg ikke hvorfor hollændere ikke må se din
side.

--
Bertel

Fra : tjekmig.dk

Dato : 29-09-04 12:43

> [...]
> brugerens personlighed og familieforhold?
>
> Bortset derfra forstår jeg ikke hvorfor hollændere ikke må se din

Der er fra en masse sex sider og mit site er et familiesite !

der kommer over 100 besøg fra nl
om dagen

det script der sådan kan analysere brugeren http://bbclone.de/

--
Mvh http://tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : tjekmig.dk

Dato : 29-09-04 10:55

Jeg havde forestillet mig noget i den her retning:
<?php
switch ( $HTTP_ACCEPT_LANGUAGE ) {
case "da";
include "dk.php";
break;
default;
include "uk.php";
}
?>

men hvad er Holland´s initialer
jeg mener ikke (.nl) men de andre
men det vil vel kun gælde hvis de bruger
en Holland´s browser og måske bruger de
en engelsk browser ?

--
Mvh http://tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Jeppe Uhd

Dato : 29-09-04 11:38

tjekmig.dk wrote:
> [...]
>>

> men hvad er Holland´s initialer
> jeg mener ikke (.nl) men de andre
> men det vil vel kun gælde hvis de bruger

I accept_language er den også "nl"

Har du overvejet at det måske ville være lettere at få apache til et deny'e
baseret på reverse'en ?

Fra : tjekmig.dk

Dato : 29-09-04 11:56

> Har du overvejet at det måske ville være lettere at få apache til et
> [...]

Hvordan ? med .htaccess eller hvad
det er ikke min serever der er hos b-one

--
Mvh http://tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 29-09-04 12:11

tjekmig.dk wrote:
> Hvordan ? med .htaccess eller hvad
> det er ikke min serever der er hos b-one

du kan evt. også bruge geoIP til det... det er i hvert fad mere sikkert
end at udelade folk fra hviklet domain de kommer, eller hvilke charset
de acceptere....
- du kan finde geoIP her: http://maxmind.com/

--
ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Jeppe Uhd

Dato : 29-09-04 12:15

tjekmig.dk wrote:

> Hvordan ? med .htaccess eller hvad
> det er ikke min serever der er hos b-one

Jeps, i .htaccess tilføjer du:

Order Allow,Deny
Allow from all
Deny from .nl

Det -burde- virke

Fra : tjekmig.dk

Dato : 29-09-04 12:38

> Order Allow,Deny
> Allow from all
> Deny from .nl

Øhh jeg har allerede Order Allow,Deny
skal jeg så lave en Ny
her er min .htaccess

<Files .htaccess>
order allow,deny
deny from all
</Files>

ErrorDocument 401 /ErrorDocument/401.php
ErrorDocument 403 /ErrorDocument/403.php
ErrorDocument 404 http://tjekmig.dk/ErrorDocument/404.php
ErrorDocument 500 /ErrorDocument/500.php

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^tjekmig.dk$
RewriteRule ^(.*) http://tjekmig.dk/$1 [L,R=301]

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-09-04 12:38

Jeppe Uhd skrev:

> Deny from .nl

Jeg fik engang en mail fra Singapore. Det var en dansker der bad
mig om at sørge for at tegnsættet blev deklareret korrekt på
Fidusos sider. Hans browser havde noget asiatisk noget som
default, og det gjorde det svært for ham at læse danske sider
uden angivet tegnsæt.

--
Bertel