MySQL update problemer
Fra : René Poulsen

Dato : 28-09-04 23:13

Hejsa!

Jeg har et problem med at få lov til at ændre i allerede
eksisterende poster i min database.

Min SQL sætning ser således ud:

Update tabel1 set brugernavn= 'test', holdnavn= 'test', holdid=
'1234', serie= '1234', kodeord= 'test' Where brugernavn = test2

Dette er i hvert fald hvad Internet Explorer skriver, når jeg i
min kode skriver "Response.Write strSQL".

Når jeg så tilføjer Conn.Execute(strSQL), så er det det går galt
- jeg får denne fejlmeddelelse fra IE:

"Siden kan ikke vises
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke
vises.

Prøv følgende:

Åbn hjemmesiden www.cm-addict.dk, og søg efter hyperlinks, der
fører til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.
Du kan også se en liste over relaterede websteder.

HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
"

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-09-04 23:23

René Poulsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.
> Du kan også se en liste over relaterede websteder.

Hej René

Prøv at se denne side:
http://asp-faq.dk/article/?id=45

Mvh
Martin Jørgensen

Fra : Altero Design

Dato : 29-09-04 16:18

On 28 Sep 2004 22:12:48 GMT, René Poulsen <fcpoulsen@hotmail.com>
wrote:

>Min SQL sætning ser således ud:
>
>Update tabel1 set brugernavn= 'test', holdnavn= 'test', holdid=
>'1234', serie= '1234', kodeord= 'test' Where brugernavn = test2

Prøv evt. følgende:
Update tabel1 set brugernavn= 'test', holdnavn= 'test', holdid=
'1234', serie= '1234', kodeord= 'test' Where brugernavn = 'test2'

Hvis du har talfelter i din database ved holdid og serie skal du ikke
have plinger omkring disse og resultat bør så være:

--
Michael Oxkjær
Altero Design

Fra : René Poulsen

Dato : 29-09-04 18:21

Altero Design wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Update tabel1 set brugernavn= 'test', holdnavn= 'test', holdid=
> 1234, serie= 1234, kodeord= 'test' Where brugernavn = 'test2'

Jeg har talværdiet i de felter du omtaler, men det virker med plinger -
det eneste der skulle ændres var "Where brugernavn = test2" til "Where
brugenavn = 'test2'"

Tak for hjælpen!