Tele2 - ip range skift
Fra : Philip Petersen

Dato : 28-09-04 10:43

Kære alle

Fra og med i morges blev min ip på min Tele2 adsl forbindelse ændret
til en ny IP. Jeg har generelt været glad for min forbindelse og har
ikke oplevet de store problemmer. Jeg var blevet forvarslet om
ændringen i et brev som jeg modtog for en måneds tid siden fra Tele2.

IP rangen lå i 129.142.xxx.xxx området og er nu flyttet til
80.73.xxx.xxx området

Indtil videre har der ikke været nogle problemmer med ændringen, mine
forskellige programmer kører og er tilgængelige som de plejer. Jeg har
dog ikke haft tid endnu til at måle om det har haft en indflydelse på
min hastighed.

Jeg vil gerne høre om andre Tele2 adsl kunder, der har fået ændret IP,
har oplevet nogle ændringer i jeres forbindelses hastighed eller andre
issues...

Håber det bliver en glat overgang!

Mvh.
Philip

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-04 14:57

"Philip Petersen" <pippipsi@hotmail.com> wrote in message

> Jeg vil gerne høre om andre Tele2 adsl kunder, der har fået ændret IP,
> har oplevet nogle ændringer i jeres forbindelses hastighed eller andre
> issues...

Hvad så med at spørge i den gruppe der omhandler Tele2 diskutioner?

fx tele2.adsl.generalt el. tele2.adsl.teknik

Fra : Knud

Dato : 28-09-04 17:23

Philip Petersen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne høre om andre Tele2 adsl kunder, der har fået ændret IP,
> har oplevet nogle ændringer i jeres forbindelses hastighed eller andre

Prøv igen i tele2.*
Så vil jeg svare hvad jeg har mærket til det.

Knud