Problem ved geninstallation af Norton Anti~
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 28-09-04 08:24

Jeg fik et problem med liveupdate på NAV 2004, som jeg i parentes bemærket
har licens til frem til maj 2005, og afinstallerede følgelig programmet. Men
når jeg nu forsøger at geninstallere, får jeg følgende fejlmeddelelse:
At jeg har en nyere version installeret end den jeg forsøger at installere?
Men det ER den samme version.

Nogle med et løsningsforslag?

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Anders Lund

Dato : 28-09-04 09:49

Michael Christoffersen wrote:

> Nogle med et løsningsforslag?

Problemet er måske at NAV er blevet opdateret via Liveupdate og det er
det den mener med en nyere version.

Prøv at kigge Symantecs support igennem. Jeg ville umidlbart kigge efter
opskriften på at fjerne NAV helt, manuelt eller med deres uninstall
program fra deres hjemmeside.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Torben

Dato : 28-09-04 10:45

"Michael Christoffersen" <pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:cjb3hg$1lnh$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> fejlmeddelelse:
> At jeg har en nyere version installeret end den jeg forsøger at

Du skal fjerne nav helt fra maskinen, afindstaller norton, gå i søg og
søg på symantec, derefter norton ,også i skjulte filer og mapper, fjern
det der bliver fundet, der ligger en del rundt omkring, kør der efter en
reagclener, så skulle der ikke være mere tilbage og du kan installere.
--
Mvh Torben

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 28-09-04 14:33

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> der bliver fundet, der ligger en del rundt omkring, kør der efter en
> reagclener, så skulle der ikke være mere tilbage og du kan installere.
Tak for løsningsforslagene,
Iler med at prøve disse.

mvh
Michael Christoffersen