Motorola - hvor?
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-09-04 21:03

Greetings!

Jeg er på jagt efter en Motorola V500 eller T720i - hvilken forhandler
har sådan én uden abonnement?

Mobilpriser rummer forældede oplysninger.

Jesper G. Poulsen

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 28-09-04 09:19

> Greetings!
>
> Jeg er på jagt efter en Motorola T720i
har en sådan brugt
evt. til salg hvis prisen er fornuftig
hvis du er int. så send mail med bud
hilsen Gilbert
husk at ændre adressen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-09-04 16:18

..(5750)giller wrote:

> har en sådan brugt

Jeg kan købe dem brugt i massevis - det er livet dog for kort til...

Jesper G. Poulsen

Fra : steffen martin

Dato : 05-10-04 15:35

> Jeg kan købe dem brugt i massevis - det er livet dog for kort til...
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper

Hvis jeg lige må lave en OT,
kender du til en Motorola der kan rummer flere end 20 smsøer?

Merci

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-04 17:49

steffen martin wrote:

> Hvis jeg lige må lave en OT,
> kender du til en Motorola der kan rummer flere end 20 smsøer?

SVJV ligger begrænsningen i SIM-kortet.

Nå, jeg har ikke kunnet finde en Motorola-forhandler i Danmark der har
kunnet levere en af de telefoner jeg ønsker. Hvor finder man så sådan
en telefon? - I udlandet?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-10-04 15:59

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg er på jagt efter en Motorola V500 eller T720i - hvilken forhandler
> har sådan én uden abonnement?

Så lykkedes det mig at finde én, oveni købet med kamera og Sonofon (jeg
er Sonofonkunde).

Jesper G. Poulsen