Udbyder !!
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 20:29

Hejsa i Gruppen
Vi er en lille familie som har en ADSL-forbindelse hos TDC.
Det fungere perfekt, er aldrig "nede" , men jeg syntes at jeg er omgivet
med reklamer der tilbyder nogle mere fordelagtige løsninger, til billigere
penge. Og som den kritiske forbruger som jeg nu er, må jeg have vished.
Vores løsning lige nu er en 512-128 til 359 om måneden hos TDC.
Jeg har set at tele2 har samme pris dog med en forbindelse der hedder 1024 -
128.
og tiscali har et tilbud som jeg overvejer meget 2 Mbit/s til 199 om
måneden. !!
umiddelbart må Tiscali´s tilbud siges at være det billigste, men er det nu
også det bedste ??

Vores puter er tændt hele dagen, vi surfer på nettet, henter nyheder og
cirka 20 mail´s om dagen.

Mange Hilsner
Bo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-04 20:59

"Katrine og Bo" <spedtsberg((2))c.dk> wrote in message
> [...]
> også det bedste ??
>
> Vores puter er tændt hele dagen, vi surfer på nettet, henter nyheder og

Det lyder til at Tiscali´s tilbud er det billigste til jeres forbrug.. hvis
i ikke downloader alt muligt og såkan, kan i nok sagtens holde jer under 1GB
om måneden

når jeg laver ca. det, godtnok som enkel person bruger jeg jeg ca. 700mb om
måneden, men hvis jeg begynder at downloade kan jeg sagtens komme op på 5GB
på en enkel dag.. så det kommer jo lidt an på ens forbrug.

Har PT bare en 512/512 hos tele2

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 27-09-04 21:07

"Katrine og Bo" <spedtsberg((2))c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måneden. !!
> umiddelbart må Tiscali´s tilbud siges at være det billigste, men er det nu

Prøv at læse tilbage i gruppen, der er en del negative indlæg om netop tele2
og tiscali. Med det siger jeg jo ikke at disse firmaer ikke har tilfredse
kunder, for det er der naturligvis også :)

> Vores puter er tændt hele dagen, vi surfer på nettet, henter nyheder og
> cirka 20 mail´s om dagen.

Hvad skal du så med mere end 512/128? Personligt vil jeg hellere have en
lidt langsommere forbindelse og så være sikker på at skidtet virker, der er
hjælp at hente hvis det går galt, regningerne er korrekte og kommer til
tiden.

Overvej i hvert fald, hvor meget den øgede hastighed, vil gøre for det
forbrug I har i dag.

Hilsen Tobias

Fra : Martin Andersen

Dato : 27-09-04 21:28

Katrine og Bo wrote:
> [...]
> penge. Og som den kritiske forbruger som jeg nu er, må jeg have vished.

Jeg sidder også selv med en TDC linje som aldrig er nede, og kunne
aldrig drømme om at skifte til Tele2 eller Tiscali. Måske Cybercity.
Grunden til det er at jeg ved hvad jeg har men ikke hvad jeg får.
Det vigtigste for mig er at linien er oppe så meget som muligt, det
nytter ikke noget at linjen er på 2 Mbit/s, hvis der ikke er hul igennem

Med i betragtningen er at til næste år kommer næste generation ADSL, enten
ADSL2 eller ADSL2+, og det betyder højere hastigheder for samme penge.

Martin.

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 27-09-04 22:00

"Martin Andersen" <martin@al-data.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det vigtigste for mig er at linien er oppe så meget som muligt, det
> nytter ikke noget at linjen er på 2 Mbit/s, hvis der ikke er hul igennem

Helt enig.

> Med i betragtningen er at til næste år kommer næste generation ADSL, enten
> ADSL2 eller ADSL2+, og det betyder højere hastigheder for samme penge.

Det lyder interessant, har du et link hvor man kan læse mere?`

Hilsen Tobias

Fra : Martin Andersen

Dato : 28-09-04 08:48

Tobias Nielsen wrote:

> Det lyder interessant, har du et link hvor man kan læse mere?`

"Fra 2005 får kunderne endnu hurtigere adgang til nettet. TDC står
overfor den største kapacitetsudvidelse af ADSL nogensinde. 1. oktober
2005 vil TDC således kunne levere 8 Mbit/s forbindelser til mere end 85
pct. af befolkningen."

http://newz.dk/forum/item/29569/

Jeg har læst om det på computerworld tidligere, men kunne ikke lige
finde artiklen.

Martin.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 28-09-04 17:24

> [...]
> den største kapacitetsudvidelse af ADSL nogensinde. 1. oktober 2005 vil
> TDC således kunne levere 8 Mbit/s forbindelser til mere end 85 pct. af

Jeg synes kun jeg kan læse at kapaciteten bliver større, ikke at priserne
bliver lavere eller der kommer en ny generation adsl, i dag kan tdc jo også
levere 8Mbit/s i download, bare ikke til 85% af befolkningen.

Mvh
Peter

Fra : Martin Andersen

Dato : 11-10-04 14:54

Peter Anskjær wrote:

> Jeg synes kun jeg kan læse at kapaciteten bliver større, ikke at priserne
> bliver lavere eller der kommer en ny generation adsl, i dag kan tdc jo også
> levere 8Mbit/s i download, bare ikke til 85% af befolkningen.

Cybercity går over til ADSL2 og ADSL2+ til næste år. TDC må
nødvendigvis følge med for ikke at blive udkonkurreret.

Cybercity gør sig klar til at skrue hastigheden på bredbånd op til
tocifrede megabit næste år. Selskabet har indgået en aftale med franske
Alcatel om leverance af ADSL2-udstyr, som med hastigheder på 25 megabit
åbner for tv og video over kobberlinjen.

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=25514

Martin

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 11-10-04 15:03

Martin Andersen <martin@al-data.dk> skrev 2004-10-11:

> [...]
> Alcatel om leverance af ADSL2-udstyr, som med hastigheder på 25 megabit
> åbner for tv og video over kobberlinjen.

Interessant. Nogle der ved mere (priser og datoer)?

Thomas