Beskeder er i indbakke efter sletning ????~
Fra : Agemam

Dato : 27-09-04 20:05

Hejsa NG

Det drejer sig om en Sony Ericsson T68i.

I dens besked menu, kan i indbakken læse sine beskeder (det er der jo ikke
noget nyt i (hø hø)) men når man vælger at slette beskederne i den, når der
ikke er plads til flere, kan man bruge menupunktet Slet alle. Telefonen
spørger om man er sikker, og man trykker derefter Yes. Men så kommer det
sjove, det er der f.... efterman har slettet dem ???? Hvis man prøver igen,
får man pænt at vide Menuen er ikke til rådighed !!

Så nu spørger jeg:

1. Hvad kan dette skyldes, andre der har erfaringer med SE T68i ?
2. Kan den trænge til opdatering i dens software, og hvad er dens seneste
nye software til denne model ?
3. Hvis ovenstående er rigtigt, hvordan tjekker man software version i en SE
?

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med dette, for jeg har truet
SE T68ieren flere gange med en klaphammer, men den makker ikke ret =)

Regards
Agemam

Fra : Cox

Dato : 27-09-04 22:17

On Mon, 27 Sep 2004 21:04:30 +0200, Agemam wrote:

> [...]
> nye software til denne model ?
> 3. Hvis ovenstående er rigtigt, hvordan tjekker man software version i en SE

Jeg tager muligvis fejl, men det kan være fordi at beskederne er gemt på
simkortet istedet for i telefonens hukommelse (telefonen bygynder selv at
gemme på kortet når tlf-hukommelsen er fuld). "Slet alle" virker så vidt
jeg husker ikke med beskeder på kortet - dem er du nødt til at slette
enkeltvis...

Mht softwareversion: http://www.mobilsiden.dk/tips/SWericsson.php

TC

Fra : Agemam