Printer problem
Fra : Martin Schultz

Dato : 13-05-01 17:59

Jeg har et problem med min Canon BJC-4000 printer. Når jeg prøver at
printe sker der simpelt hen ingen ting. Windows kan godt finde
printeren og hvis printeren er slukket kommer windows også med en fejl
meddellese.
Er der nogen der ved hvad der er galt?

Jeg har prøvet at skifte kabel og jeg køre windows 2000 pro.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-05-01 19:42

Martin Schultz skrev:

>Jeg har et problem med min Canon BJC-4000 printer. Når jeg prøver at
>printe sker der simpelt hen ingen ting.

Du har vel ikke sat den op til at spoole til en fil?

--
Bertel

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-05-01 08:12

On Sun, 13 May 2001 20:41:45 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Du har vel ikke sat den op til at spoole til en fil?
Nix det var noget af det første jeg kiggede efter.

Fra : JK

Dato : 14-05-01 15:09

"Martin Schultz" <doctor_m@REMOVE.THIS.cryogen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddellese.
> Er der nogen der ved hvad der er galt?
> Jeg har prøvet at skifte kabel og jeg køre windows 2000 pro.

Har du prøvet og boote på en ren DOS-diskette, og så forsøgt at printe her?
(det må ikke være DOS under windows !) -> hvis du GODT ka' printe i DOS er
det nok din Windows installation der er problemer med.

- hvis du IKKE ka' printe i DOS ved du nu, at det måske kan være en
indstilling i din BIOS der skal checkes/stilles - og er BIOS'en OK, bør du
afprøve printeren på en anden computer - virker den heller ikke på den anden
PC -kan printeren ¨være defekt, og virker printeren på den anden PC - kan
det være din printerport, som er defekt.

/JK