Mærkelig Hansol skærm???
Fra : Lars Dahl

Dato : 13-05-01 17:02

Hej NG!

Hej har en skærm som opfører sig rimeligt underligt...

Skræmen er en 17" Hansol Mazellan 700P

Her er hvad der sker... (Alt dette sker på under et halvt sekund)

1. Normalt billede
2. billedet bliver utydelig
3. billedet går i sort
4. billedet kommer frem igen men utydelig
5. normalt billede

Alt sammen på et halvt sekundt...

Det ser meget skræmende ud...

Min hardware ser derudover således ud:

Soltek KAV-75 Motherboad
Asus Geforce 2 MX Grafikkort

Det er vel det eneste der kan have indflydelse...

Håber på hjælp/svar...

Mvh Lars Dahl

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 13-05-01 17:11

> [...]
> 2. billedet bliver utydelig
> 3. billedet går i sort
> 4. billedet kommer frem igen men utydelig

Ja, det har du ret i... det lyder som om højspændingsdelen i skærmen er ved
at gå sig en tur. Jeg er ikke ekspert i den slags, men kunne forestille mig
at der kunne være en temperaturafhængighed der... sker det også når skærmen
næsten lige er blevet tændt?

-mb

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-05-01 17:33

Ja, den gør det først når den har stået tændt i et stykke tid, men nogæe
dage gør den det mere end andre...
Idag har den været helt vild...

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 13-05-01 18:39

> Ja, den gør det først når den har stået tændt i et stykke tid, men nogæe
> dage gør den det mere end andre...
> Idag har den været helt vild...

Ja, jeg har haft samme problem med et fjernsyn engang...
....du må nok hellere kigge efter dit garantibevis.

-mb

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-05-01 21:04

Hmm... ja der er vej 5 års garranti på... men .... Den er sq nok også 5 år
gammel....

Mvh Lars

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-05-01 20:27

Nå, det er lige meget nu... Skærmen er brænd sammen... Damn

Mvh Lars Dahl