Kan man få "skærmbillederne" ud af
Fra : Peter Theglev

Dato : 27-09-04 09:36

Jeg har brug for at bruge "menuskærmbilledet" fra en K700 i en tryksag.
Det er UMULIGT at fotografere det, så det ser pænt ud. Er der nogen måde
at få selve menubilledet over på en computer?

Venligst
Peter

Fra : Jensb

Dato : 27-09-04 10:52

"Peter Theglev" <123@123.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for at bruge "menuskærmbilledet" fra en K700 i en tryksag.
> Det er UMULIGT at fotografere det, så det ser pænt ud. Er der nogen måde
> at få selve menubilledet over på en computer?

Om ikke andet, så kan du downloade Themes Creator, lave et tema, og tage et
screenshot.

Jeg lavede lige et hurtigt eksempel her:
http://www.p800.dk/Billeder/k700_desk_1.jpg

Jens

Fra : Peter Theglev

Dato : 27-09-04 11:01

Jensb wrote:
> [...]
> screenshot.
>
> Jeg lavede lige et hurtigt eksempel her:

Pissegod idé. Tak!

Fra : Peter Theglev

Dato : 27-09-04 11:05

Jensb wrote:
> [...]
> screenshot.
>
> Jeg lavede lige et hurtigt eksempel her:

Hvor finder man "Themes Creator"? Jeg har ikke min cd ved hånden ...

Fra : Nismo

Dato : 27-09-04 16:15

Brug www.google.dk

Nismo