propel
Fra : Martin Bak

Dato : 27-09-04 08:25

Jeg har lige købt en fjernstyret flyver på qxl. Det er ret sjovt, men efter
mødet med et par trætoppe og et hustag, mangler jeg propeller til dyret. Jeg
har forhørt mig hos Hobby-world, men de har ikke så små propeller, siger
de . Propellerne er 10,6 cm. i diam. Det er skubbepropeller, og akslen er
2mm. Nogen der kan give et hint?

Martin

Fra : BJ

Dato : 27-09-04 10:23

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nogen der kan give et hint?

Prøv at ringe til her:

http://www.avionic.dk/

Bjørn Jørvad

Fra : Martin Bak

Dato : 27-09-04 15:20

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Prøv at ringe til her:
>
> http://www.avionic.dk/
>
> --
> Med venlig hilsen
> Bjørn Jørvad

Tak for tippet, det gjorde jeg, men. De synes nok at det var noget værre
legetøj jeg havde købt mig. Så små propeller gør de det ikke i, så jeg har
stadig problemet.

Martin

Fra : BJ

Dato : 27-09-04 15:24

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tak for tippet, det gjorde jeg, men. De synes nok at det var noget værre
> legetøj jeg havde købt mig. Så små propeller gør de det ikke i, så jeg har
> stadig problemet.

Hmmm .... så prøv her:

www.leif-o-hobby.dk

eller

kig på:

http://www.rc-unionen.dk/Links.asp

Der en stribe danske forhandler af grej.

Bjørn Jørvad

Fra : Martin Bak

Dato : 28-09-04 17:32

> [...]
>
> kig på:
>
> http://www.rc-unionen.dk/Links.asp
>
> Der en stribe danske forhandler af grej.

Tak. det tror jeg har løst problemet. har ihvertfald fået positive
tilbagemeldinger i dag...

Martin