3310 til udlandet
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-04 21:42

Jeg skal flytte til udlandet og vil have min Nokia 3310 med. Jeg når nok
ikke at få den den unlocked i Danmark.

Skal jeg medbringe mit danske SIM-kort for at få den unlocked eller kan jeg
bare tage den ud?

Jesper

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-09-04 22:11

On Sun, 26 Sep 2004 22:41:56 +0200, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>ikke at få den den unlocked i Danmark.
>
>Skal jeg medbringe mit danske SIM-kort for at få den unlocked eller kan jeg

Telefonen kan låses op med en kode - som uden problemer kan indtastes
uden du har noget SIM-kort i telefonen. Du kan derfor blot lade dit
danske SIM-kort blive hjemme (med mindre du selvfølgelig skal bruge
det).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Anders

Dato : 27-09-04 07:20

Du kan faktisk gost låse den op. Inden du tager til udlandet. Det tager kun
5 min. Du kan gøre det via www.helloo.dk - vælg unlock

Det er ganske grats

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 09:51

Ja du skal ihvertfald ikke sende den over i lorterenden ved lasse og få det
lavet, han platter dig for penge, for han kan ikke arbejde gratis.
Troede / HÅBEDE ellers du var hoppet i lorterenden Lasse du bor jo lige op
ad den
Esben

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-09-04 10:03

On Mon, 27 Sep 2004 10:50:46 +0200, "Esben"
<FJERN_Esben(at)mail.tele.dk> wrote:

>Ja du skal ihvertfald ikke sende den over i lorterenden ved lasse og få det
>lavet, han platter dig for penge,

Nokia-telefoner behøves ikke at blive sendt hertil (med mindre man har
indtastet forkert kode for mange gange).

>for han kan ikke arbejde gratis.

Se her er noget der er korrekt i dit indlæg.

>Troede / HÅBEDE ellers du var hoppet i lorterenden Lasse du bor jo lige op
>ad den

Dit indlæg oser ikke ligefrem af seriøsitet.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Olsen

Dato : 28-09-04 09:39

"Esben" <FJERN_Esben(at)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet, han platter dig for penge, for han kan ikke arbejde gratis.
> Troede / HÅBEDE ellers du var hoppet i lorterenden Lasse du bor jo lige

Ja det må satme gøre ondt på dig at der er nogen der tjener penge, siden du
tuder sådan , din latterlige nar
/ steff

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 11:14

Øhhh du må da ikke bruge det ukvemsord om Lasse hr

Fra : Dan Storm

Dato : 28-09-04 16:55

tag jer sammen....
Vi har ret til at tjene penge på alle måder muligt! Lasse udøver en god
betalingsservice der er fuldstændig acceptabelt for dem som vil betale
for det! Derfra må man jo ligesom også udlede at han yder fuld garanti
på de koder folk betaler for (såfremt det ikke er brugerens egen skyld
at remote unlock koderne ikke virker).
Dan yder/ydede samtidig en gratis service. Han kan frivilligt bestemme
om han yder garanti på sine koder. Det tror jeg næppe, for det ville jeg
ikke selv gøre på et gatis produkt.

Der er os der kan acceptere det, uden at sidde og skamtude og skrige som
de kællinger I er! Det er simpelthen patetisk at se personer som opfører
sig præcis som 5 årige møgunger i en nyhedsgruppe der egentlig er
beregnet til at hjælpe folk som stiller (til tider) simple spørgsmål og
som forventer et simpelt svar.

Vi har også hver især ret til at have hver sin mening om både Lasses og
Dans service på dette område. Lad det gerne komme til udtryk, men gør
det dog på en etisk korrekt måde istedet for det flæberi!

Udover det synes jeg ærlig talt også at både Dan og Lasse burde tage sig
sammen og være lidt mere konstruktive i deres kritik af hinanden,
istedet for at skræppe af hinanden som to haner i en hønsegård! Det er
da ulideligt. "Men så kan du jo bare lade være med læse deres indlæg ?"
Ja, jeg kunne også lade være med at bruge smør mine rugbrød, men det gør
jeg altså alligevel. Den holdning er så baseret på adskillige læste
indlæg fra begges sider.

Fra : helloo.dk

Dato : 29-09-04 00:09

"Dan Storm" <shadyz@_removethis_err0r.dk> wrote in message
> [...]
> Ja, jeg kunne også lade være med at bruge smør mine rugbrød, men det gør
> jeg altså alligevel. Den holdning er så baseret på adskillige læste

Jeg forstår ikke horfor disse bemærkninger kommer længe efter vi er
stoppet.. Jeg tror at vi begge ved at linen er nået for langt, og er
stoppet. Så er der jo ingen grund til alle de der kommentar om at vi burde
holde igen når vi nu er holdt. Men jeg forstår jer godt men prøv at se efter
hvor gammel indlæget er inden i bare skriver alt muligt.
I har selvfø.. også jeres ret til at have jeres meninger og holdninger som
både Lasse og Jeg har. Så forstå ikke at jeg prøver at sige at i ikke må
skrive noget her, Blot se at vi er holdt inden i skriver vi skal holde..
Håber i forstår det. Og dette er ikke ment til dig Dan STorm. men til alle
som kommentere denne tråd.. Også Hr. Olsen..
Hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-04 12:53

Esben wrote:
> for han kan ikke arbejde gratis.

Og det gør du selv ? kender ikke mange der ikke tager sig en eller anden
form for betaling for deres arbejde, bare fordi Dan har valgt at tilbyde
denne service gratis, tager han jo stadig penge for andre services, det er
der jo ikke noget ulogisk i, ellers kunne han jo næppe overleve.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-04 17:58

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@SPAMhotmail.com> wrote in message

> [...]
> denne service gratis, tager han jo stadig penge for andre services, det er
> der jo ikke noget ulogisk i, ellers kunne han jo næppe overleve.

De programmer som er lavet til at udregne koderne til en Nokia telefon er jo
gratis ikke? De folk som har siddet og lavet dem har sikkert ment at denne
service skal være gratis for alle ikke??
Eller skal det kun være gratis for dig men alle andre skal betale??
Det er dobbelmoral der vil noget!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-04 21:11

Dan skrev:

>De programmer som er lavet til at udregne koderne til en Nokia telefon er jo
>gratis ikke?

Der findes også andre gratis løsninger, som blot kræver et kabel.
Tager du dig forresten ikke betalt for unlocking af disse?

Hvis din logik skulle holde, så skulle du stoppe med at tage penge i
det øjeblik udstyret havde tjent sig selv hjem. Dermed kommer der
intet overskud i kassen - og ærlig talt, så har jeg valgt ikke at
drive mit firma på den måde (uden overskud). Jeg ved også, at du ikke
driver din gesjæft på denne måde - men du får det til at lyde sådan,
når du slår på tromme med dine argumenter.

>De folk som har siddet og lavet dem har sikkert ment at denne
>service skal være gratis for alle ikke??

Nokia som har lavet algoritmen - har de ment, at man blot skulle kunne
udregne koden? Har mobilproducenterne/teleselskaberne overhovedet
ment, at telefoner skulle kunne låses op inden bindingsperioden
udløber?

Nej, det holder ikke.

I øvrigt har fx undertegnede da betalt for udstyr til at udregne koder
i tidernes morgen. Det kan sammenlignes med at købe et kabel, eller
noget andet udstyr. Ja, det har da tjent sig ind - men skulle jeg så
gøre det gratis nu? Så skulle jeg tilbyde gratis unlock af alle
modeller - for ja, jeg driver en overskudsforretning (ellers fandtes
firmaet her ikke). Jeg er ret sikker på, at du heller ikke lavedet det
du gør, hvis du ikke havde overskud på det.

Stop nu med at være så hellig - det er helt hen i vejret, og
argumenterne holder ikke en disse. Unlock gratis, hvis du vil, fred
være med det. Det der er problemet er disse uholdbare "angreb" mod
andre, der ikke gør det samme.

>Eller skal det kun være gratis for dig men alle andre skal betale??

Hvis folk vil have mig til at gøre arbejdet, så får de lov at betale.
Hvis de selv vil gøre det, så gør de bare det - no problem.

>Det er dobbelmoral der vil noget!!

Næh, det er forretning.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-04 22:10

> Der findes også andre gratis løsninger, som blot kræver et kabel.
> Tager du dig forresten ikke betalt for unlocking af disse?

Så er det jo ikke gratis vel!! Tror bare du kommentere for at lave ballade..

> [...]
> argumenterne holder ikke en disse. Unlock gratis, hvis du vil, fred
> være med det. Det der er problemet er disse uholdbare "angreb" mod

Jeg er ikke hellig. Jeg siger bare min mening og når det nu er så OK at jeg
har gratis unlock forstår jeg ikke alt det brok fra alle de unlockere som nu
engang syntes det er forkert da de går glip af et par pengøre..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-04 22:31

Dan skrev:

>Så er det jo ikke gratis vel!!

Næh, så koster det måske en hund - en gang for alle (dog koster udstyr
til nogle telefoner væsentligt mere).

Hvad når udstyret har tjent sig ind? Så kunne du (ifølge den logik du
fremsætter) unlocke gratis.

Hvad hvis udstyret kostede 10 kr.? 1 kr.? 1 øre? Nej, det er stadig
ikke gratis - men det er en PC heller ikke, strøm er ikke - og det er
da nogle af de ting der skal bruges til at udregne koder. Endnu engang
kan jeg da også nævne, at da jeg startede med at tilbyde koder, så
brugte jeg udstyr jeg havde betalt for.

>Tror bare du kommentere for at lave ballade..

Du kan tro hvad du vil. Nu når jeg sætter tingene på spidsen, så kan
jeg godt forstå, at du kan se, at din argumentation ikke holder.

>Jeg er ikke hellig. Jeg siger bare min mening og når det nu er så OK at jeg
>har gratis unlock forstår jeg ikke alt det brok fra alle de unlockere som nu
>engang syntes det er forkert da de går glip af et par pengøre..

Hov, jeg synes ikke du kommenterede hele mit indlæg - men jeg kan godt
forstå, at du kan se, at din argumenation ikke holder. Det er da bare
lidt for let at undlade at svare på de hårdtslående argumenter jeg har
bragt på bane.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 01-10-04 00:51

> [...]
> forstå, at du kan se, at din argumenation ikke holder. Det er da bare
> lidt for let at undlade at svare på de hårdtslående argumenter jeg har

Ja jeg undlader at besvare alle dine bla. bla. bla.. bemærkninger for ikke
at lave denne tråd så lang at de andre bliver trætte af det, da jeg HAR lært
de ikke gider det.. Så derfor.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-04 11:00

Dan skrev:

>Ja jeg undlader at besvare alle dine bla. bla. bla.. bemærkninger

"mine bla. bla. bla.. bemærkninger" = de argumenter der fejer dine af
bordet.

>for ikke at lave denne tråd så lang at de andre bliver trætte af det,
>da jeg HAR lært de ikke gider det.. Så derfor.

Du har åbenbart ikke lært, at måtte indse, at du er forkert på den.
Mine argumenter fejer jo dine af bordet gang på gang. Du slår så
vanvittigt meget på tromme med, at det er så og så slemt, at nogle
tager sig betalt for at udregne koder. Jeg kommer med forklaringer og
argumenter - men du ignorerer dem blot. Hvorfor ikke bare
indse/indrømme, at den er god nok?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 01-10-04 19:35

> Mine argumenter fejer jo dine af bordet gang på gang.

Jamen det er da også godt nok du lommer med dine agumenter.. Så er det jo
sat på plads..

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-04 22:01

helloo.dk wrote:
> [...]
> sikkert ment at denne service skal være gratis for alle ikke??
> Eller skal det kun være gratis for dig men alle andre skal betale??

Øhh tror du svarede på det forkerte indlæg, ellers skal du vist lige læse en
gang til hvad jeg skrev ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-04 22:14

> Øhh tror du svarede på det forkerte indlæg, ellers skal du vist lige læse
en
> gang til hvad jeg skrev ;)

Tja.. nogle gange har jeg det med at springe nogel ord over.. Beklager..