Telia låst til ?
Fra : tb

Dato : 26-09-04 21:21

Når telia ikke dækker, hvem bruger de så ?

Håber på sonofon, således at jeg vil kunne bruge mit tele2 kort på en låst
telefon ...

Nogen der har tjek på billigste sted (incl alt) på en T630?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-09-04 21:33

On Sun, 26 Sep 2004 22:20:39 +0200, "tb" <no_mail@cybercity.dk> wrote:

>Når telia ikke dækker, hvem bruger de så ?

Du mener hvem Telia roamer hos? De roamer hos Sonofon, men det slutter
nok i overskuelig fremtid - de har jo købt Orange, og man må formode,
at der er en del penge at spare ved at benytte dette net i stedet.

>Håber på sonofon, således at jeg vil kunne bruge mit tele2 kort på en låst
>telefon ...

Hvis telefonen er låst til Telia, så kan du hverken bruge et Sonofon-
eller et Tele2-kort i telefonen, heller ikke selvom der er indgået en
roamingaftale med Sonofon. Roamingaftaler har intet med simlocken at
gøre.

>Nogen der har tjek på billigste sted (incl alt) på en T630?

Jeg vil forslå dig at lave et seperat indlæg om dette.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Olesen

Dato : 28-09-04 14:38

"tb" <no_mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har tjek på billigste sted (incl alt) på en T630?

Bilka 349,- 6*199 incl 250 min taletid.

Ellers har jeg lige handlet en til 599,- på et existerende abb hos Tdc og
fordi det var en kammy jeg handlede med fik jeg den låst op ub.

Jens