anti-spamprogram - freeware søges
Fra : klaus

Dato : 26-09-04 20:19

Er her nogen der kender gode freeware programmer, der kan stoppe eller i
det mindste begrænse mængden af spam? Programmet skal bruges i Windows
Outlook og Outlook Express.

På forhånd tak

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-09-04 20:33

www.spampal.org

--
Jesper Lund

Fra : F.Larsen

Dato : 02-10-04 09:48

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> wrote in message
> www.spampal.org

Jeg har rodet en del med min egen spam filtrering - og den metode der efter
min mening er den bedste er at bruge DNSBL/RBL - hvilket jeg kan se SPAMPAL
gør.

Sidste måned fik jeg 27.444 spam mails (en e-mail konto fra 1996) og ved en
kombination af mine egne og SBL filtrering har der røget 2 spam mails
igennem.

--
Flemming

Fra : Anders Lund

Dato : 26-09-04 20:46

http://popfile.sourceforge.net/

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-09-04 23:08

klaus wrote:

> Er her nogen der kender gode freeware programmer, der kan stoppe
> eller i det mindste begrænse mængden af spam? Programmet skal bruges
> i Windows Outlook og Outlook Express.

www,spamfighter.dk

mvh
Henning

Fra : John

Dato : 27-09-04 03:19

"klaus" skrev i en meddelelse

> Er her nogen der kender gode freeware programmer, der kan stoppe eller i
> det mindste begrænse mængden af spam?

Hej Klaus!

Der er rigtig mange at vælge imellem:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=spam&search=Search&lc=1&action=s

Jeg har prøvet Spamfighter, der ser meget lovende ud, men hos mig gav
problemer efter nogen tid. Spam-problemet løste jeg derfor med en
mail-reader, der blandt andet gør sletning af (spam-) mail til en leg:
http://www.eprompter.com/ Læs evt brugernes kommentarer:
http://www.download.com/3302-2369_4-10208097.html

Programmet er gratis.

Mvh John

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-09-04 12:21

John wrote:

> Jeg har prøvet Spamfighter, der ser meget lovende ud, men hos mig gav
> problemer efter nogen tid.

Hvordan problemer? Vil godt være lidt på forkant hvis jeg støder i det samme.

mvh
Henning

Fra : John

Dato : 27-09-04 13:16

"Henning Præstegaard" skrev i en meddelelse

> Hvordan problemer? Vil godt være lidt på forkant hvis jeg støder i det
samme.

Hej Henning!

Jeg kunne godt lide SpamFighter. Elegant lille program, men OE fik efter
nogen tid 'fryseproblemer' og skulle af og til genstartes. Måske er
SpamFighter optimeret for XP, og ikke så gode venner med min win98-2.

Tag endelig ikke sorgerne på forskud, hvis programmet kører fint hos dig :)

Mvh John

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 27-09-04 07:33

On Sun, 26 Sep 2004 21:18:43 +0200, klaus <ke@aigis.dk> wrote:

>Er her nogen der kender gode freeware programmer, der kan stoppe eller i
>det mindste begrænse mængden af spam? Programmet skal bruges i Windows
>Outlook og Outlook Express.
>
>På forhånd tak

Jeg har brugt SpamIhilator i et halvt års tid og er vældig tilfreds!
Programmet virker ved at sortere indgående post på mail-serveren, kun
godkendt mail kommer frem til indbakken. Engang imellem kigger man så på
listen over al post, ændrer måske lidt i sorteringen og godkender - så
lærer SI!

Lars

Fra : klaus

Dato : 27-09-04 13:00

klaus wrote:

> Er her nogen der kender gode freeware programmer, der kan stoppe eller i
> det mindste begrænse mængden af spam? Programmet skal bruges i Windows
> Outlook og Outlook Express.
>
> På forhånd tak

Mange tak for jeres forslag til anti-spamprogram, som jeg strax vil gå i
gang med at afprøve.

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen