Børsteorm i Middelfart?
Fra : Kalle

Dato : 26-09-04 12:04

Hej gruppe
Jeg skal en tur til Middelfart i løbet af kommende uge. Er der nogen
forhandlere af børsteorm?
PS: Er der forresten fladfisk ved molen?

Karsten Brydsøe
Engtoften 16
7330 Brande
Mobil: 2298 8752

---

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-09-04 12:55

On Sun, 26 Sep 2004 13:03:59 +0200, "Kalle" <brydsoe@image.dk> wrote:

>Hej gruppe
>Jeg skal en tur til Middelfart i løbet af kommende uge. Er der nogen
>forhandlere af børsteorm?

Der ligger en grejbutik på havnegade, tror at det er nr 7
Han har orm, plus en del grej, hvis du glemmer noget

>PS: Er der forresten fladfisk ved molen?

Ellers skal du op til den gamle bro på Fyn siden. Mellem
kongebrogården og broen har jeg før været heldig.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S