Update på Tippi
Fra : Vicki

Dato : 26-09-04 11:05

Hejsa..

Nu er det efter hånden meget længe siden jeg har skrevet her.. (jeg
har to katte så jeg er meget på et andet forum plus jeg har bare ik
haft tid)

Nå Men Jeg syns vi er kommet meget langt i vores tid sammen med tippi.
Men der er stadig nogle problemmer som skal rettes op på..

Tippi er nu ca 6 mdr (jeg har tabt tråden med hen syn til og tælle
for det går jeg ikke helt så højt op i) og hun er faktisk renlig, men
er jeg ik til og vække så gør hun det ude på wcet men nr 2 holde hun
inde og venter til jeg møvet mig ud af sengen, så det er jo dejligt
nok.

Hun har fået så meget personlighed at hun bliver mere og mere
bedårende og være sammen med

Hun har kun været på hunde skole i en meget kort periode og jeg har
efter følgende prøvet og tilmeld hende andre hundeskoler, men uden
held men vi prøver igen til næste år hvor jeg begynder på skole og her
derfor og meget mere tid end hvad jeg ellers normalt har.

Men hun klare det så flot taget betragtning af jeg er første gangs
hunde ejer men har selvf haft noget og gøre med de hunde mine forældre
har haft, men ik som min egen. Hun er jo som sagt stort set renlig og
høre til dels efter hvad jeg siger men det er ved og blive rettet op
på nu. Men hun kan nogle små ting som basics. Sitte, Dække, gi pote,
hente ting, Vente og få besked på at hent bamsen. afvente besked på og
tage en god bid nå hun får lov..

Men har hende ik fri på marken mere da hun ik lystre så godt mere men
det er jo hendes alder der volder problemmer der.. så det skal vi lige
have på plads før hun får lov til det igen.

Så vi hygger os meget og møder til tider andre hunde hun kan få lov
til og skeje ud med.

Hvordan går det så med jeres andres hunde hvalp som er ved og tage for
af personlig og have deres små retualer. ???