nyt vand i akvarie
Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 26-09-04 10:20

Jeg har netop fået et 250 L. akvarie med fisk og ald tilbehør. Da jeg fik
det hjem, var det tømt og fiskene var i en spand med 50 L. fra det vand de
gik i. Det har jeg fyldt i akvariet + 40 L. fra et mindre akvarie jeg havde
i forvejen, og så postevand for resten, til akvariet var halv fuld. Et døgn
efter fyldte jeg igen ca. 40 L. vand i igen.
Det er så et døgn siden nu og fiskene trives rigtig godt.
SPØRGSMÅL: hvornår kan jeg fylde resten af vandet i ?

Malene

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 26-09-04 10:50

Lige omkring nu...

Fra : Unlimited

Dato : 28-09-04 16:24

Man må da håbe du ikke har fisk der går i toppen af akvariet... Så dør de..
For der er jo ikke noget vand...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-09-04 17:10

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-09-04 17:14

Unlimited wrote:
> Man må da håbe du ikke har fisk der går i toppen af akvariet... Så
> dør de.. For der er jo ikke noget vand...

Flyvefisk ?

Nej - for at være lidt alvorlige - så havde jeg nok ikke været så sart - jeg
havde bare fyldt det op og håbet det bedste - det går godt i 99% af
tilfældene, så længe man ikke har meget sarte fisk og skifter vand jævnligt
i den første tid.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk