regøring - fertil hantak?
Fra : Rollike

Dato : 26-09-04 08:51

Hejsa!

Lige et hurtigt spørgsmål...

hvad gør i rent i hvis i har en fertil hankat?

Jeg bruger rodalon, men jeg savner altså den der "rengøring-duft" Men i
frygt for at han skal begynde at strinte så har jeg ikke turdet prøve andet

Kender i noget der er godt at bruge?

MVH Mette
(som ikke har kigget med rigtig længe!)

Fra : goofy

Dato : 26-09-04 10:02

Hej Mette
> hvad gør i rent i hvis i har en fertil hankat?

Vi har også fertile hankatte, og vi bruger kun Rodalon når der
har været " uheld" og ellers bruger vi normale rengøringsmidler

Steen Vinbæk

Fra : Rollike

Dato : 26-09-04 15:18

> Vi har også fertile hankatte, og vi bruger kun Rodalon når der
> har været " uheld" og ellers bruger vi normale rengøringsmidler

Vi har så og sige næsten aldrig uheld Heldigvis.. men er også meget
påpasselig med ikke at fremprovokere nogle

Fnis.. har lige nu set min fine overskrift jeg kan da vist ikke stave
idag!

MVH Mette

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 26-09-04 12:56

Der er også midlet R10, som du kan læse om her www.R10.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-09-04 13:55

> Der er også midlet R10, som du kan læse om her www.R10.dk

Som virker fortrindeligt, men er kræft og abort fremkalende....

Nina

Fra : Rollike

Dato : 26-09-04 15:15

> Som virker fortrindeligt, men er kræft og abort fremkalende....

Av så hellere leve med at her ikke dyfter at rengøring!

MVH Mette

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-09-04 15:50

"Rollike" <valo@kattebakkevalo.dk> wrote in message

> Av så hellere leve med at her ikke dyfter at rengøring!
>
> MVH Mette

At der dufter rent er jo ikke det samme som at der dufter af
rengøringsmiddel. Jeg bruger Matas desinficerende til rengøring af gulve,
kattebakker og andre flader. Det lugter af absolut intet, men tager lugt.
Det er jo bakterier der lugter, og dem tager det.
Jeg er ikke selv til blandingen af kattel... og blomster. Var en dag løbet
tør for Matas rengøringsmidlet, så jeg brugte Ajax. Kattebakkerne kom til at
lugte meget hurtigt efter. Så et godt desinficerende, gør en stor forskel.
Til daglig aftørring af kattebakken har jeg en spray med VirkonS stående og
lidt køkkenrulle. Så bliver kanterne sprøjtet og tørret af når klumperne
fjernes. Det får gruset til at holde længe.

Har aldrig prøvet Rodalon selv. Men R10 virker helt fantastisk. Har dog
nogle yderst ubehagelige bivirkninger...

Hilsen Nina