Større hukommelseskort til N6230
Fra : Jakob G.

Dato : 25-09-04 23:19

Hej!

Det hukommelseskort (32MB) der følger med en 6230 er jo ikke så stort, hvis
man vil have lidt musik med på farten.
Hvilket kort vil i anbefale at købe i stedet? Og kan man bare købet et
hvilket som helst MMC-kort, eller sdkal der et specielt mærke til? Der er jo
en hel masse på edbpriser.dk, men jeg kan ikke gennemskue markedet...

--
Hilsen Jakob

Fra : Allan

Dato : 26-09-04 07:49

Hej

Nej ikke hvilken som helst nogle kort fungere ikke, men prøv her
www.mobimemory.com
Jeg har købt et 512mb her og det fungere fint.

Allan

Fra : /Torben

Dato : 26-09-04 08:35

Jeg anede ikke, at der skulle være forskel på MMC-kort. Så jeg købte et
billigt på nettet. Det hedder Kingston og fungerer uden problemer.
/Torben

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 26-09-04 10:54

/Torben wrote:
> Jeg anede ikke, at der skulle være forskel på MMC-kort. Så jeg købte
> et billigt på nettet. Det hedder Kingston og fungerer uden problemer.

Hvor mange MB er det på?

Fra : /Torben

Dato : 26-09-04 14:04

128Mb
/Torben

Fra : Jakob G.

Dato : 26-09-04 10:55

> Nej ikke hvilken som helst nogle kort fungere ikke, men prøv her
> www.mobimemory.com

OK?!

> Jeg har købt et 512mb her og det fungere fint.

I en 6230?
Jeg læste et sted i går aftes, at der max kan sættes 32MB i en 6230. Det
passer da vel ikke...?!

--
Hilsen Jakob

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-09-04 15:23

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> wrote:

>OK?!

>I en 6230?
>Jeg læste et sted i går aftes, at der max kan sættes 32MB i en 6230. Det
>passer da vel ikke...?!

Nej. Jeg har et 128MB Kingston i min. En anden i tråden har 512MB i sin.

Peter

Fra : Jakob G.

Dato : 26-09-04 16:31

> Nej. Jeg har et 128MB Kingston i min. En anden i tråden har 512MB i sin.

Ja det var jo dejligt at høre...

--
Hilsen Jakob

Fra : Allan

Dato : 26-09-04 17:14

Hej

Har læst at nogen har 1gb i 6230, men telefonen viser ikke rigtig størrelse,
i firmware 4.28 vises det rigtig op til 512 mb

Fra : Jakob G.

Dato : 26-09-04 18:15

> Har læst at nogen har 1gb i 6230, men telefonen viser ikke rigtig
størrelse,
> i firmware 4.28 vises det rigtig op til 512 mb

Tak. Hvordan var det lige man ser hvilken firmware der ligge i telefonen?
Noget med en speciel tastekombination, ikke?

--
Hilsen Jakob

Fra : Zulu

Dato : 26-09-04 20:06

*#0000#

Zulu

Fra : Jakob G.

Dato : 26-09-04 22:08

> *#0000#

Tak. Er 4.28 den nyeste?

--
Hilsen Jakob

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 27-09-04 09:21

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> wrote in message

> Tak. Er 4.28 den nyeste?

Ja pt. er 4.28 den nyeste

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : Zulu

Dato : 27-09-04 14:38

> Tak. Er 4.28 den nyeste?

Ja, men der skulle "snart" komme en ny.

Nogen der har hørt nogen specifik dato for den nye?

Zulu