hvad betyder og hvordan kan jeg rette det ~
Fra : sfjskjf

Dato : 25-09-04 23:18

Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in
/hsphere/local/home/web1/domæne.dk/include/shared.inc.php on line 729

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-09-04 23:27

"sfjskjf" == sfjskjf <239754544142@dpsi146545ddd.dk> writes:

> Warning: setcookie() expects parameter 3 to be long, string given in
> /hsphere/local/home/web1/domæne.dk/include/shared.inc.php on line 729

Det betyder at parameter 3 i settcookie()-kaldet på linie 729 i
/hsphere/local/home/web1/domæne.dk/include/shared.inc.php er en
streng, hvor funktionen forventer en long, dvs. et tal.

Hvad du kan gøre for at rette fejlen er lidt svært at sige uden at
kunne se koden, men jeg kunne forestille mig at du har et kald til
gmtime() eller localtime() der returnerer noget andet end det du
forventer.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge