Øv - nu er den væk igen !!
Fra : Kim2000

Dato : 25-09-04 16:09

Det program i Word til at skrive matematiktegn er nu pist væk igen, hvad
hedder det, hvordan får jeg det frem igen?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Kim

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 25-09-04 20:35

Kim2000 wrote:
> Det program i Word til at skrive matematiktegn er nu pist væk igen, hvad
> hedder det, hvordan får jeg det frem igen?
Nu da du jo har Linux? så skal du bruge Lyx!
Lyx kan ikke diskuteres, før det er afprøvet!
Mvh. jhp

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 25-09-04 21:07

"Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Nu da du jo har Linux? så skal du bruge Lyx!
> Lyx kan ikke diskuteres, før det er afprøvet!

Nu var det vist ikke lige en diskussion af forskellige formel-generatorer
Kim lagde op til. Men du har nok ret i, at Lyx ikke kan diskuteres før det
er afprøvet, så lad os bare droppe den diskussion.

Hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 28-09-04 17:12

Peter Hindsgaul wrote:
> [...]
> Kim lagde op til. Men du har nok ret i, at Lyx ikke kan diskuteres før det
> er afprøvet, så lad os bare droppe den diskussion.
Hvorfor det? Kim leger p.t. med Knoppix/Dappix? Og jeg har vel
lov til at give en hint, om hvor der er fordele?

Eller hvad?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Kim2000

Dato : 28-09-04 17:23

> Hvorfor det? Kim leger p.t. med Knoppix/Dappix? Og jeg har vel
> lov til at give en hint, om hvor der er fordele?

Nej Kim leger ikke med Linux, Kim prøvede Linux, ønskede at installere det,
fik en 300 siders engelsk teknisk manual stukket i hånden og forresten var
der en der mente han var var dum fordi han ikke fattede den.

Så Peter har helt ret, jeg ledte udelukkende efter Equation Editor, som det
tog 1 minut at installere. Jeg har andet at lave end at lege teknisk
programmør for at benytte mit arbejdsredskab.

mvh
Kim (der lige har omtalt sig selv i 3. person)

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 28-09-04 17:35

Kim2000 wrote:

> Nej Kim leger ikke med Linux, Kim prøvede Linux, ønskede at installere det,
> fik en 300 siders engelsk teknisk manual stukket i hånden og forresten var
> der en der mente han var var dum fordi han ikke fattede den.
Fordi du påstod at SSLUG ikke kunne hjælpe dig!?
Hvor har du på SSLUG søgt hjælp? Hvem fra SSLUG har bedt dig om
at læse en 300-siders manual?

> Så Peter har helt ret, jeg ledte udelukkende efter Equation Editor, som det
> tog 1 minut at installere. Jeg har andet at lave end at lege teknisk
> programmør for at benytte mit arbejdsredskab.
Ja, og her gad du så heller ikke!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 25-09-04 21:05

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det program i Word til at skrive matematiktegn er nu pist væk igen, hvad
> hedder det, hvordan får jeg det frem igen?

Jeg tror det er Equation Editor du tænker på. Jeg tror du bare kan
installere det fra CD'en. I min opsætning kan jeg i hvert fald se, at det er
sat til at installere første gang jeg vil bruge det.

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Kim J.

Dato : 26-09-04 05:04

Hejsa,

> [...]
> Det program i Word til at skrive matematiktegn er nu pist væk igen, hvad
> hedder det, hvordan får jeg det frem igen?

Mon ikke det er Equation Editor du mangler? Prøv følgende i Word:

Menuen "Indsæt" -> "Objekt", under fanbladet "opret nyt", står der
"Microsoft Equation Editor", vælg den, så burde du have adgang til den,
måske skal du tilføje den din menu?

Hygge her fra
Kim J.

Fra : Kim2000

Dato : 26-09-04 20:56

> [...]
>
> Menuen "Indsæt" -> "Objekt", under fanbladet "opret nyt", står der
> "Microsoft Equation Editor", vælg den, så burde du have adgang til den,

takker

Fra : Carsten Holck

Dato : 26-09-04 19:10

Heldigvis fandt Kim2000 <kim2000@mail.dk> tastaturet og skrev i
> Det program i Word til at skrive matematiktegn er nu pist væk igen,
> hvad hedder det, hvordan får jeg det frem igen?
>
> På forhånd tak for hjælpen

Ellers prøv news:dk.edb.tekst.ms-word

/carsten