Hvor kan man købe ????
Fra : Tikka

Dato : 25-09-04 12:10

Hej Gruppe

Hvor kan man købe en thermo undertrøje
der går langt ud på hånden, så man stikker sine tømmelfingre ind i et hul i
ærmet ???

Jeg har lånt en , men han ved ikke hvor den er købt, da han hvis fik den i
gave.

Og der står ikke noget navn i den ....

Det er hvis en speciel trøje med nogle små kugler i der gemmer varmen fra
kroppen
og afgiver varmen når det så bliver køligere.......HVAD VED JEG ????

TAK

Mvh. Tikka

Fra : Røver_ib

Dato : 26-09-04 10:31