Arne H. Wilstrup+Hindsgaul+resterende lære~
Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 25-09-04 09:15

Lav i p.g. gruppe et navnesøg på f.eks "Anita"
og kig då på AHW's besvarelser.

Konlussion?

Og specielt til Hindsgaul:

Hvor er det, jeg "flooder"?
(Det ville være rart om du engang imellem,
sagde stop over for ahw!)

Du kan f.eks prøve at uddybe:

> Alt i alt, og det dækker også de 2 øvrige indlæg du har
> flooded gruppen med, skriver du intet der burde få nogen
> til at overveje Linux.

Reflekter venligst over hvorfor 900 skoler i Norge har en
modsat opfattelse!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 25-09-04 11:19

"Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det, jeg "flooder"?
> (Det ville være rart om du engang imellem,
> sagde stop over for ahw!)

Hvorfor i alverden skulle jeg det?

> Du kan f.eks prøve at uddybe:

En mindre håndfuld indlæg, der er svar på det samme, citerer hele det
oprindelige indlæg, selvom der kun bliver svaret på en enkelt linie er efter
min opfattelse flooding.

> Reflekter venligst over hvorfor 900 skoler i Norge har en
> modsat opfattelse!

Hvis 900 skoler i Norge har valgt Linux på baggrund af, hvad du har skrevet
her, er jeg ret overrasket.

Hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 25-09-04 14:56

Peter Hindsgaul wrote:

> Hvorfor i alverden skulle jeg det?
F. eks. synes du her, i det her klare
eksempel, at anklage mig for at floode?
I andre eksempler ser vi, at ahw (og hans håndlangere?)
frit "bøjer ordet" blot for at have en konflikt?
I betragtning af at du p.t. udgør ca. 50% af lærermassen i denne
U.G, må det også være i din interesse at modbevise de alm. fordomme
ang. lærere, som ahw stadigt og stædigt bekræfter.

> [...]
> min opfattelse flooding.

> Hvis 900 skoler i Norge har valgt Linux på baggrund af, hvad du har skrevet
Jeg har sådan set ikke skrevet andet end dette?

Jeg har også givet nogle links.

For din egen, min og gruppens skyld, ville det være en god ide, om du eksplicit,
kunne redegøre for hvordan denne her diskussion er gledet så langt ud!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 25-09-04 19:18

> [...]

> U.G, må det også være i din interesse at modbevise de alm. fordomme
> ang. lærere, som ahw stadigt og stædigt bekræfter.

Egentlig er jeg ligeglad med "almindelige fordomme" i dette forum. Jeg ved,
hvad jeg laver og jeg ved hvordan de mennesker jeg laver det for (elever,
forældre, kolleger og ledelse) opfatter det. Hvad så folk med perifært eller
totalt manglende kendskab til dagens folkeskole og vilkårene for samme
skulle mene lader mig kold.

> Jeg har sådan set ikke skrevet andet end dette?

Næh, men du beder mig reflektere over, hvorfor 900 skoler i Norge har en
anden opfattelse. Den opfattelse, de 900 norske skoler så åbenbart ikke er
enig i, er at der ikke er noget du har skrevet der burde få nogen til at
overveje Linux.

> For din egen, min og gruppens skyld, ville det være en god ide, om du
> eksplicit,
> kunne redegøre for hvordan denne her diskussion er gledet så langt ud!

Tja, et bud kunne jo være at du ikke selv - hvad ovenstående viser - helt er
klar over, hvad du selv skriver, og ikke helt forstår hvad andre skriver.

Hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 28-09-04 15:58

Peter Hindsgaul wrote:

> [...]
> enig i, er at der ikke er noget du har skrevet der burde få nogen til at

Nåh? Men måske om du så allernådigst, alligevel?, altså alene, kun hvis det
ikke er til alt for meget besvær, gad at gå ind på www.skolelinux.no,
og så kommuntere, hvad, altså kun såfremt du finder det væsentligt,
du opfatter, der går galt i Norge?

Er Holberg forøvrigt norsk eller dansk?

Måske Hindsgaul og Per Degn finder debatten useriøs?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

> Tja, et bud kunne jo være at du ikke selv - hvad ovenstående
Ovenstående hvad?

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 28-09-04 17:02

> [...]
> ikke er til alt for meget besvær, gad at gå ind på www.skolelinux.no,
> og så kommuntere, hvad, altså kun såfremt du finder det væsentligt,

Den tone gider jeg ikke fra din side.

> Er Holberg forøvrigt norsk eller dansk?

Slå det op i et leksikon!

> Måske Hindsgaul og Per Degn finder debatten useriøs?

Nej, ikke debatten. Kun dig.

Hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 28-09-04 17:51

Peter Hindsgaul wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Den tone gider jeg ikke fra din side.

Hvad er det egentlig for en tone du gider Hindsgaul?
Er tonen:
> [...]
>enig i, er at der ikke er noget du har skrevet der burde få nogen til at

Du må forvente at jeg vedblivende vil insistere på,
at du skal forholde dig til, at der er 900 skoler i Norge,
der har en anden opfattelse end dig!

Og da vi nu er i denne mærkværdige diskussion,
så bør du da også reflektere over om:
Om Holberg er norsk eller dansk?
Det er ikke ligegyldigt!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 28-09-04 18:22

"Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er tonen:

Ja, for jeg holdt dig fast på, hvad du helt konkret skrev.

> Du må forvente at jeg vedblivende vil insistere på,
> at du skal forholde dig til, at der er 900 skoler i Norge,
> der har en anden opfattelse end dig!

Jamen insister du blot alt det du lyster. Så nøjes jeg med at forholde mig
til det, jeg lyster.

Tågesnak

Hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 28-09-04 19:08

Peter Hindsgaul wrote:

> Ja, for jeg holdt dig fast på, hvad du helt konkret skrev.

> Jamen insister du blot alt det du lyster. Så nøjes jeg med at forholde mig
> til det, jeg lyster.
Det er jo, nærmest sexuelt! HA! HA! HA!!
Fagligheden?
Det kan ikke være rigtigt, at jeg ikke kan få et svar fra
Hindsgaul (eller fra andre lærere) omkring www.skolelinux.no?
Hvad støtter I Jer op ad?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 25-09-04 15:10

Peter Hindsgaul wrote:

> Hvorfor i alverden skulle jeg det?

> En mindre håndfuld indlæg, der er svar på det samme,
Hvert af mine indlæg besvarer en specifik kritik.

Jeg er træt af at ahw, o.a. blander alt sammen og tillige tilsætter
ting, man aldrig har skrevet!

Derfor er der, i denne UG, ikke andet at gøre end at
dissikrere diskussionen punkt for punkt!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen