Chipy ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-09-04 07:52

Da jeg har haft uheld med flere SIM-kort læsere, der ikke kunne læse mine 64 kB
SIM-kort fra Telmore, mens de godt kunne læse 32 kB SIM-kort (og mindre), har
jeg lige et spørgsmål til jer:

Kan »Chipy Compact Plus« læse og skrive på 64 kB SIM-kort?

Claus

Fra : Ham selv

Dato : 25-09-04 08:35

Ingen problemer der har selv gjort det masser af gange:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)

Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-09-04 09:33

Ham selv <djubiNOSPAM@djubi.dk> schrieb:
> Ingen problemer der har selv gjort det masser af gange:)

> [...]

Tak for dit svar.

Så glæder jeg mig til at få den installeret og afprøvet.

Jeg fandt den i en "rodekasse" i en TDC-butik for 49 kr.

Claus