"Jamen sådan plejer min krop ikke at gøre.~
Fra : Johan

Dato : 25-09-04 07:41

Hej Gruppe.
Jeg har undret mig over min krops opførsel her på det sidste, og tænkt på,
om der var en naturlig forklaring, eller om jeg burde gå til læge.
Tidligere havde jeg problemer med uren hud, hvilket nu er blevet helt
tåleligt (jeg er 28 år).
Tidligere havde jeg stort set aldrig hovedpine.

Men for et par uger siden ændrede disse ting sig, dog ikke så dramatisk at
jeg har gået til lægen med det.
Jeg plejede heller ikke nemt at få blå mærker. Men efter igår at have leget
flyttemand, ligner mit ben et trafikuheld.

Er det almindeligt at kroppen skifter væremåde uden nogen grund? Kan det
være kosten? Eller kan det være noget mere alvorligt?

Jeg tager ingen medicin. Jeg kunne spise mere varieret. Jeg dyrker en smule
motion. Mit BMI er 21. Lige for at give et overblik.

Mvh Johan