Spørgsmål på Jagt CD mage til prøvespørgsm~
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 24-09-04 23:29

Jeg sidder lige her med den CD der følger med jagtbogen.
Den er ret god til at tørtræne med, men jeg kom til at tænke på.
Er spørgsmålene helt de samme som kommer til prøverne eller kan der være
spøgsmål til prøven der ikke er med på CD´en?

Er billederene er de samme som i bogen, men er det også dem der bliver brugt
til prøven?

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Røver_ib

Dato : 25-09-04 10:02

Jeg mener at spørgsmålene er de samme , men jeg mener at der er flere
billeder på cdén end i bogen. I praksis mener jeg også det er irrelevant om
billederne er de samme, for når du kommer på jagt sidder dyrene ikke altid
som på billederne i bogen , så når du sidder til jagtprøven så sæt altid
kryds ved din første indskydelse det er som regel det rigtige svar.!
/jr

Fra : H.S.

Dato : 28-09-04 10:54

"Røver_ib" <jhr_no@anhunters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
altid
> kryds ved din første indskydelse det er som regel det rigtige svar.!

Da jeg tog jagttegn (i foråret) var der også flere spørgsmål på CD'en, som
man IKKE kunne få til jagtprøven.

Fra : Arnold Hansen

Dato : 25-09-04 13:49

Hej Ole

Spørgsmålene på CDen er ikke formuleret på samme måde, som ved jagtprøven,
men betydningen er den samme.
Billederne af pattedyrerne og fuglene er de samme som til jagtprøven.

Arnold

Fra : Palle Arntzen

Dato : 29-10-04 09:16

Fra : Arnold Hansen

Dato : 02-11-04 18:34

Hej Ole

Den 25. september kl. 13,48 svarede jeg dig på nøjagtigt det samme
spørgsmål.
Du virker useriøs og når du samtidig har en afsenderadresse der ikke kan
skrives til, kan du ikke forvente svar.

AMH

Fra : Palle Arntzen

Dato : 29-10-04 09:16

> [...]
>spøgsmål til prøven der ikke er med på CD´en?
>
>Er billederene er de samme som i
>bogen, men er det også dem der bliver brugt

JA og Ja