Ny hjemmeside - Stop hestemishandlingerne
Fra : Klaus Madsen

Dato : 24-09-04 22:32

Hej

Jeg arbejder med at lave hjemmesider. Efter at jeg flere gange i TV har set
de rædsomme
og frygtelige hestemishandlinger tænkte jeg. Gud ved om der er en
hjemmeside/forum hvor
alle hesteejerne kunne skrive sammen, hjælpe hinanden med gode råd osv.
Det var der ikke, så nu har jeg besluttet at jeg vil lave sådan en som så er
mit bidrag til at få
hestemishandlingerne stoppet. Jeg er da også gået igang og har fået
registreret domænet
www.stop-hestemishandling.dk
For at dette skal kunne virke er det jo meget vigtigt at folk ved, at denne
hjemmeside kommer,
samt at de bruger den og bidrager med indlæg. Så jeg håber selvfølgelig at
alle jer i denne
nyhedsgruppe vil være med til at bakke om om idéen og bruge hjemmesiden.
Da jeg ikke selv er inde i hesteverdenen vil jeg også være meget glad for,
og har brug for idéer
til hvad der skal være på denne side. I første omgang laver jeg et kontakt
forum hvor folk kan
debattere og skrive med/til hinanden. Så tænker i måske, jamen det har vi jo
her? Ja, men lad
os få samlet det ét sted således at vi sammen kan være mest muligt
effektive.
Dette syntes jeg er meget vigtigt da jeg efter at have kontaktet Jette
Pedersen som var arrangør
af det stormøde der blev afholdt d. 17 september erfarede at den kontakt
man havde med hinanden
var via telefonen og annoncer i aviserne.
Det anser jeg som slet ikke at bruge de meget hurtigere muligheder man har i
dag, så derfor
dette initiativ. Jeg håber det bliver modtaget vel.
Som tidligere skrevet, kom endelig og hurtigt med idér til hvad i syntes
siden skal indeholde
..

Mvh. Klaus Madsen
Fjern det ekstra @ i min e-mail adresse
info@@grafreaks.dk
www.stop-hestemishandling.dk

Fra : Louise

Dato : 25-09-04 09:03

Har kort skrevet om din hjemmeside inde på hestenettet, som nok er
Danmarks største og mest besøgte hesteside.

Louise

Fra : Klaus Madsen

Dato : 25-09-04 09:44

"Louise" <egdal@sporty.dk> wrote in message
> Har kort skrevet om din hjemmeside inde på hestenettet, som nok er
> Danmarks største og mest besøgte hesteside.
>
> Louise

Hej L

Tak skal du ha´

Mvh. Klaus