Billigste GPRS?
Fra : RpR

Dato : 24-09-04 21:50

Er der egentligt nogen derude der er markant billigere end Telmore, der jo
forlanger 10,- pr. mb?
Til mails går det da nok, men begynder man først at knipse løs og så vil
uploade billederne via FTP til en server, så blir det fandme hurtigt dyrt

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : JRS -8260

Dato : 24-09-04 22:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uploade billederne via FTP til en server, så blir det fandme hurtigt dyrt

Tror Telmore er de billigste faktisk ... Det er dyrt ja, men det billigste..

MVH
JRS

Fra : Jan Viegand

Dato : 24-09-04 22:34

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message
> [...]
> uploade billederne via FTP til en server, så blir det fandme hurtigt dyrt

3.dk: Hvis du har ekstra-abonnementet Netconnect Flex (49 kr/md) koster det
4-8 kr/Mb. Og så kan du endda også få umts en del steder efterhånden.

Jan

Fra : Jan Jensen

Dato : 25-09-04 01:28

> [...]
> uploade billederne via FTP til en server, så blir det fandme hurtigt dyrt

CBB tager kun 9.99 kr pr MB så der er jo en væsenligt del at spare

Fra : RpR

Dato : 25-09-04 12:41

> CBB tager kun 9.99 kr pr MB så der er jo en væsenligt del at spare

Ja det var da helt vildt

Undrer mig de ikke indfører noget flatrate GPRS...

Fra : Tommy Fer

Dato : 26-09-04 13:47

RpR wrote:

> Ja det var da helt vildt
>
> Undrer mig de ikke indfører noget flatrate GPRS...

3 har netconnect free, til 799 pr mdr.. så har du flatrate, med op til 380
kbit... :s

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Anders

Dato : 26-09-04 14:34

Standard prisen ligger på omkr. 10,- pr. mb.

/Anders