realplayer?
Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-09-04 18:48

Hvordan kan man se fx DR's TV-avis når man ikke kan kører Real Player som
man får at vide man skal bruge?
) Hans

Fra : Mikkel U.

Dato : 24-09-04 19:03

Hans Houmøller wrote:

> Hvordan kan man se fx DR's TV-avis når man ikke kan kører Real Player som
> man får at vide man skal bruge?
> ) Hans

RealPlayer findes til andet end Windows ;

http://forms.real.com/real/player/blackjack.html

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-09-04 19:45

Tak for link!
Hans

Fra : Jacob Tranholm

Dato : 24-09-04 20:25

Mikkel U. wrote:

> RealPlayer findes til andet end Windows ;
>
> http://forms.real.com/real/player/blackjack.html
>
> /mikkel

Så vidt jeg kan se på denne liste har de ikke RealPlayer 10 til Linux.
For mig personligt er jeg uhyggeligt glad for version 10, hvor alle mine
browsere automatisk kan afspille video eller musik...

Denne kan hentes hos:
http://www.real.com/linux/