e700
Fra : jesper ternvalt

Dato : 24-09-04 17:41

Jeg er nybegynder
hvordan får jeg billeder fra min E700 over til computeren???

Fra : Janner

Dato : 24-09-04 20:00

"jesper ternvalt" <ternvalt@mail.dk> wrote in message
> Jeg er nybegynder
> hvordan får jeg billeder fra min E700 over til computeren???

Data kabel eller Ir-port

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 24-09-04 21:48

On Fri, 24 Sep 2004 21:00:28 +0200, "Janner" <spamfri@spamfri.spam>
wrote:

>"jesper ternvalt" <ternvalt@mail.dk> wrote in message
>

>Data kabel eller Ir-port

+ softwaren Easystudio, som du finder på samsung.com

Fra : jan larsen

Dato : 29-09-04 22:14

> + softwaren Easystudio, som du finder på samsung.com

Jeg har også prøvet med datakabel og easystudio men jeg kan intet se i
easystudio, er der nogle der ved hvad der muligvis er galt.

Jan