Er k700's batteri levetid så lav som revie~
Fra : Kim Nielsen

Dato : 24-09-04 08:49

Jeg står og skal købe en ny mobil

Har tænkt på Nokia 7610 (7660) , Sony Ericsson K700 og Motorola MPX220.

Jeg er klar over Sony'en ikke er en smartphone, men prisen er også lavere.
Men det der bekymrer mig lidt er at batteri levetiden beskrives som meget
lavere end Sony opgiver.

Men hvad siger brugerne ? Hvordan er din K700 s batterilevetid ?

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 24-09-04 10:09

On Fri, 24 Sep 2004 09:48:32 +0200, "Kim Nielsen"
<KN@kimstradingcompany.dk> wrote:

> [...]
>Men det der bekymrer mig lidt er at batteri levetiden beskrives som meget

Ifølge denne artikel er der firmware på vej, som forbedrer
batteritiden markant:
http://www.itavisen.no/art/1304320.html

Og ifølge denne, kan den formentlig downloades nu fra SE's site:
http://www.itavisen.no/art/1304446.html

Ifølge brugere på Esato.com virker det faktisk (+ giver en række
forbedringer)

Lars

Fra : mullerman

Dato : 24-09-04 14:44

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

min holder ca 4-5 dage med blandet brug - lidt sms, radio osv. Har ikke fået
ny firmware

Martin

Fra : Kim Nielsen

Dato : 24-09-04 14:52

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> min holder ca 4-5 dage med blandet brug - lidt sms, radio osv. Har ikke
fået
> ny firmware
>
> Martin
>
>Det er heller ikke meget, min nuværende holder mellem 10 og fjorten dage på
en opladning.
Det er jo lidt træls at lade og lade

Mvh Kim

Fra : JRS -8260

Dato : 24-09-04 14:54

"Kim Nielsen" <KN@kimstradingcompany.dk> skrev i en meddelelse

> en opladning.
> Det er jo lidt træls at lade og lade

Det er der da vist ikke nogen af de nyere telefoner med mange funktioner der
kan klare... 5 dage er en god tid, i min bog ....

MVH
JRS

Fra : Steffen Faurholt

Dato : 24-09-04 16:30

Fra : Dennis Riis

Dato : 24-09-04 23:10

> Men hvad siger brugerne ? Hvordan er din K700 s batterilevetid ?

Tja, min K700, som ikke er firmware opdateret til den batterisparende
version, holder 4-5 dage. Det er ved blandet brug. Jeg er vældig tilfreds -
men det skyldes måske at jeg kommer fra en Motorola V500 som kun kunne
holde batteri i max. 2 dage.