bluetooth og 6230
Fra : eps

Dato : 23-09-04 20:22

hej

har netop købt en nokia 6230 og, på anbefaling herfra, en billionton
bluetooth dongle så jeg kan overøre bla. mp3 filer. under opsætningen,
efter at telefonen er kommet i kontakt med pc'en, bliver jeg
præsenteret for et krav om at indtaste en adgangskode for at opnå
binding... hvad er det for en kode???
nogen som kan hjælpe?

etta

Fra : Christer Holte

Dato : 23-09-04 21:41

En kode som du selv vælger. Det er en kode som parrer de to enheder.

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse