Bortgives: Katte, 2 Maine Coon søstre
Fra : Kim Kajus Andersen

Dato : 23-09-04 20:15

Jeg har to Maine Coon søstre, begge født den 1.1.2000 hos Ailuro, de med
stamtavler hvor begge forældre er Cozy Farm.
De begge steriliseret og Nikita den mindste er blå tortie blotchedtabby og
No No er tortie blotchedtabby.
De er begge kærlige og godt opdraget.

De bor i hus i Glostup men er udlukkende inde katte og har tidligere boet i
lejlighed, men altid sammen med mig.

Jeg er alene og ofte er væk på arbejde i flere dage af gangen, og dette ser
ikke ud til at ændre sig, så derfor leder jeg efter et en ny familie som er
villige til at tilbyde dem mere omsorg og kærlighed end jeg kan.
Alt hvad de har følger med inkl. stor transport boks.
Jeg vil ikke have andet for dem end retten til at vælge de nye ejere.

Du kan se billeder af dem gennem tiden her
http://www.kajus.dk/photo_preview/index1.htm

Hvis dette har Jeres interesse kan jeg kontaktes på tlf 40 27 09 07

Mvh
Kim

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-09-04 20:41

Hej Kim

Du kan prøve at sætte dem på www.vildkat.dk
Held og lykke med at finde det rigtige hjem til dem.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kim Kajus Andersen

Dato : 23-09-04 22:26

Takker mange gange..
Kim

Fra : Leyna

Dato : 23-09-04 23:56

On Thu, 23 Sep 2004 21:14:38 +0200, "Kim Kajus Andersen"
<kajus@mail.tele.dk> wrote:

>Du kan se billeder af dem gennem tiden her
>http://www.kajus.dk/photo_preview/index1.htm

Nøøøørj, hvor er de lækre, og hvor ville jeg gerne ha' dem, meeeeen...
jeg har lovet mig selv (og resten af dyreflokken) at vi ikke skal have
flere. Det har været svært nok at få det til at fungere mellem de 3
katte og to hunde som vi har nu, men *SUK*
De er godt nok lækre.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 25-09-04 16:09

Hej Kim,

Jeg har lige sendt dig en privat mail :0)

Hilsen
Tine