TMediaPlayer
Fra : Michael [2800]

Dato : 23-09-04 18:42

Hej,

Jeg sidder og leger med TMediaPlayer og den giver mig lidt problemer. Jeg
vil afspille en .wav fil og der fungere fint, men jeg kan ikke få
positionen (altså hvor meget af filen der er blevet afspillet), den står
bare og "flipper" (viser nogle tilfældige tal). Jeg har prøvet flere
stumper kode som jeg har downloadet forskellige steder fra og ingen af dem
virker (så det er jo nok mig der laver noget lort).

Den stump kode herunder er den sidste jeg har prøvede.

var
Trk,
Min,
Sec : word;
begin
With mediaPlayer do
begin
Trk := mci_TMSF_Track( Position );
Min := mci_TMSF_Minute( Position );
Sec := mci_TMSF_Second( Position );
Label1.Caption := Format('%.2d', [Trk])+'/'+Format('%.2d:%.2d', [Min,
Sec]);
end

Er der en venlig sjæl som kan fortæller mig hvad jeg gør galt. Jeg bruger i
øvrigt Delphi 7

--
/michael

Fra : Wiljan