Lave playlists i Linux
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-04 18:12

Hej!

Hvordan laver jeg nemmest en playlist i Linux ud fra en masse .pls filer?

Det drejer sig om en masse netradio stationer som jeg vil tilføje til en
playlist, fx. http://205.188.234.66:8010/listen.pls

Den skal selvf. kunne afspilles i xmms.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : thomas

Dato : 24-09-04 05:58

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
>
> Det drejer sig om en masse netradio stationer som jeg vil tilføje til en

kan du ikke tilføje dine pls filer til xmms og så export dem til én pls file

ellers er det nok en script ting du skal lave/finde

--
thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-04 21:11

thomas skrev:

> kan du ikke tilføje dine pls filer til xmms og så export dem til én pls
> file

Jeg har prøvet men det vil den ikke. Jeg kan kun åbne en af gangen?

> ellers er det nok en script ting du skal lave/finde

Det er det jeg søger :)