Fjerne vinduets adresselie med Javascript?
Fra : Jakob Munck

Dato : 13-05-01 10:50

Jeg bruger følgende Javascript til at åbne et nyt vindue, så man kan
tilmelde sig et nyhedsbrev. Men jeg vil gerne have, at man ikke (øverst i
vinduet i den blå linie) kan se hvor den asp-fil ligger, som min formular
sender til. Som man kan se af scriptet er der i forvejen skrevet 0 ved alle
de variable jeg kan finde, men alligevel vises den blå adresselinie stadig,
og det ønsker jeg ikke. Her er scriptet:

{
window.open ('Art4You_nyhedsbrev/tildb2.asp?strFunction=frameldt&strEmail='
+ p, 'newwindow' ,
'width=228,height=110,resizable=0,status=0,left=400,top=200,menubar=0,scroll
bars=0,toolbar=0,location=0,directories=0');
this.document.Nyhedsbrev.EMail.value = "Indtast e-mail";

}

Er der nogen der ved, hvordan den blå adresselinie fjernes? Hvad mangler jeg
at skrive i koden?

v.h.

Jakob Munck

Fra : Jakob Munck

Dato : 14-05-01 06:49

Man kan se hvordan det vírker her:

www.art4you.dk

Når man tilmelder eller afmelder sig fra nyhedsbrevet åbnes der et vindue,
hvor ens mail-adresse står. Men der er en blå linie med URL øverst, og denne
linie vil jeg gerne have væk.

Gode råd modtages meget gerne.

v.h.
Jakob

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-05-01 13:19

Der står da ikke andet end Art4You på bar'en?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-05-01 15:03

Mon, 14 May 2001 07:49:22 +0200, skrev "Jakob Munck"
<jakob.munck@email.dk>:

>Når man tilmelder eller afmelder sig fra nyhedsbrevet åbnes der et vindue,
>hvor ens mail-adresse står. Men der er en blå linie med URL øverst, og denne
>linie vil jeg gerne have væk.

Det er måske muligt med den løsning, som jeg har på forsiden af min
hjemmeside (se signatur), klik på nye sider.

Du vil kun undgå titlebar i IE 5.+, i Netscape og Opera vil den blive
vist, som du har den nu.

med venlig hilsen
Knud
--