unlock 3200
Fra : Allan

Dato : 23-09-04 15:18

Hej
Jeg vil gerne prøve at hjælpe med unlock af 3200 telefoner,
Hvis nogen har en låst og vil sende imei nr og operatør til mig
Selfølgelig GRATIS

Man har jo 5 forsøg, så hvis det ikke virker 1. gang stopper man bare, og
har stadig en låst telefon
og 4 forsøg

M.V.H.
Allan

Fra : Michael S.

Dato : 23-09-04 22:04

Hvis du vil være bare nogenlunde sikker på at det virker, kan du jo
krydschecke med et tilfældigt IMEI på :

http://www.helloo.dk/

Det virker, og har gjort det i laaaang tid.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : helloo.dk

Dato : 23-09-04 22:05

"Allan" <abl@lagspamrand.dk> wrote in message
> [...]
> Selfølgelig GRATIS
>
> Man har jo 5 forsøg, så hvis det ikke virker 1. gang stopper man bare, og

Også mig.. Jeg vil også gerne hjælpe til så folk er fri for at betale
overpris til Lasse for en GRATIS service..
Dog kun pr. mail..
Hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Michael S.

Dato : 23-09-04 22:18

Hvem fanden er Lasse ???

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 24-09-04 18:09

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> Også mig.. Jeg vil også gerne hjælpe til så folk er fri for at betale
> overpris til Lasse for en GRATIS service..
> Dog kun pr. mail..
> Hilsen Dan

Ville det ikke være en idé at lade være med at nævne Lasse i denne
situation??
Derved undgår du at I endnu engang ryger i totterne på hinanden, og I kan
derfor drive hver jeres form for virksomhed uden denne "hanekamp" som det er
set i utallige tråde vedr. netop denne problemstilling...

Bare en lille kort bemærkning ang gratis unlock.

Hilsen
Rasmus

Fra : Chronicle82

Dato : 24-09-04 06:44

Vi er flere der ønsker at hjælpe med at låse telefoner op gratis.
Softwaren er blevet lanceret som freeware, så hvorfor skulle han dog
tjene penge på det?
Det var jo ikk det udvikleren ville med deres software.

Jeg låser; Samsung, Nokia, LG, Nec, Alcatel, Maxon, Panasonic med flere
op gratis :)

Jeg har i længere tid haft en lille linie hvor folk kan ringe på med
deres telefoner som skal låses op,
så de kan blive ordentlig guidet igennem det :)

MVH

Jesper Knudsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 13:28

"Chronicle82" <Chronicle82.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres telefoner som skal låses op,
> så de kan blive ordentlig guidet igennem det :)

Hmm jeg har da en Samsung e700 jeg gerne vil ha låst op gratis ??
men de 2 koder jeg har kunnet finde virker ikk

Brian

Fra : René Jeppesen

Dato : 04-10-04 06:26

http://www.trycktill.com er også en mulighed.