Hjælp til formular
Fra : Jacob Heilskov Niels~

Dato : 23-09-04 12:03

Jeg er HELT ny i serverside. For at lave passwordbeskyttelse har
jeg fulgt tutorialen på

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp#password

- og det fungerer vist fint, men hvordan sikrer jeg mig imod, at
browsere "husker", hvad der tidligere er skrevet i
password-feltet på formularsiden?

På forhånd tak!

Jacob

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Ridder

Dato : 23-09-04 14:31

"Jacob Heilskov Nielsen" <falsk@duerikke.dk> wrote in message
> [...]
>
> - og det fungerer vist fint, men hvordan sikrer jeg mig imod, at
> browsere "husker", hvad der tidligere er skrevet i

Du skal ændre
type="text"
til
type="password".
Så vises det indtastede som stjerner eller dots.

I text-typen kan du tilføje:
autocomplete="Off".
Så husker browseren det ikke.

Mvh
Lars

Fra : Jacob Heilskov Niels~

Dato : 23-09-04 14:57

Lars Ridder wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Du skal ændre
> type="text"
> til
> type="password".
> Så vises det indtastede som stjerner eller dots.
>
> I text-typen kan du tilføje:
> autocomplete="Off".
> Så husker browseren det ikke.
>
> Mvh