Min mor vil have hund :-)
Fra : Simonsen

Dato : 23-09-04 11:09

Så er der en der kender et link til omplacerings hunde eller til
hundeinternater i eller omkring Kolding ?
VH Simonsen

Fra : Karina

Dato : 23-09-04 11:15

>Så er der en der kender et link til omplacerings hunde >eller til
>hundeinternater i eller omkring Kolding ?

Hej

Prøv dette link.
http://www.ddaa.dk/internatur.htm

Må jeg spørge om i har haft hund før?
Det kan jo godt være noget af en mundfuld at få en omplaceret hund.

Mange hilsner

Karina

Fra : Simonsen

Dato : 23-09-04 12:37

"Karina" <ingen@email.her> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.ddaa.dk/internatur.htm
>
> Må jeg spørge om i har haft hund før?
> Det kan jo godt være noget af en mundfuld at få en omplaceret hund.

Hej Karina
Ja, hun har altid haft hund (+ kat), men selvfølgelig er det noget hun skal
tænke over og være "sikker" på hun ikke tager mere ind end hun kan klare.
Hun er for nylig blevet enke så hun har en hel del tid til en hund der
kræver lidt mere end ellers, Tak for linket
VH Simonsen

Fra : Karina fra Slagelse

Dato : 23-09-04 12:15

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/SoegInternat?SearchView&SearchOrder=4&Query=Field+Form=dyr+and+Field+Art=Hund&exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc

På dette link er dyrenes beskyttelses internater, med alle de hunde de har
inde.

Hilsen
Karina

Fra : BettinaP

Dato : 24-09-04 08:18

"Karina fra Slagelse" <vilikkeoplyse@get2net.dk> wrote in message

> [...]
>
> På dette link er dyrenes beskyttelses internater, med alle de hunde de har

åååh, hvornår lærer jeg ikke at gå derind og kigge? Det er da ufatteligt så
magne vidunderlige hunde der er blevet opgivet. Og slående så mange af dem
der er omkring 1-års alderen hvor udfordringerne virkelig kan begynde at
vise sig

suk, hvis man dog bare havde lidt mere tid og plads, men det ville jo aldrig
være nok

BettinaP

Fra : Lars

Dato : 23-09-04 13:10

> [...]
> hundeinternater i eller omkring Kolding ?
> VH Simonsen
>
> Prøv skibelundbjerg Hunde og Kattepension i Gram.
De udleverer ikke hunde de ikke kan stå inde for.
Har selv fået en Golden Retriever dernede, det er verdens skønneste hund.

Mvh

Lars Zachariassen