Kwikfish-woblere
Fra : Gandalf

Dato : 23-09-04 07:53

Købte for 6 - 7 år siden 3 stk. Kwikfish-woblere hos en grejhandler i
østjylland. Da mine børn er flittige brugere af disse woblere (de er
fremragende i stillestående vand som f.eks. put- & take) vil jeg gerne have
suppleret den ene der nu er tilbage, men det er komplet umuligt at finde en
forhandler der har / kender denne woblertype.
Nogen der kender danske eller nordtyske forhandlere af Kwikfish eller dens
"fætter" Flatfish?

Se evt. wobleren her:
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/horizontal-item.jhtml?id=0024187113175a&navCount=0&cmCat=srchdx&cm_ven=srchdx&cm_ite=srchdx

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 08:16

"Gandalf" <me@privacy.net> wrote in message
> [...]
> forhandler der har / kender denne woblertype.
> Nogen der kender danske eller nordtyske forhandlere af Kwikfish eller dens

Jeg tror du kan finde dem her:

Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C
Tel. 8618 3333

eller måske hos

Grejbiksen
Randersvej 397
8380 Trige
Tel. 8623 2527

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Gandalf

Dato : 23-09-04 08:22

> Jeg tror du kan finde dem her:
>
> Stefs Fluebinding
> Fredensgade 29
> 8000 Århus C
> Tel. 8618 3333
>
> eller måske hos
>
> Grejbiksen
> Randersvej 397
> 8380 Trige
> Tel. 8623 2527

Nix - ingen af dem havde dem fredag i sidste uge. - Grejbiksen kendte dog
godt wobleren.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 08:31

> [...]
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> >
> Nix - ingen af dem havde dem fredag i sidste uge. - Grejbiksen kendte dog

Jagt og fiskerimagasinet
Sønder Allé 5
8000 Århus C
Telefon: 86135600

LP Fly Shop
Nørrebrogade 77A
8900 Randers
Tlf: 8640 8988

Fra : Gandalf

Dato : 23-09-04 09:10

> Jagt og fiskerimagasinet
> Sønder Allé 5
> 8000 Århus C
> Telefon: 86135600
>
> LP Fly Shop
> Nørrebrogade 77A
> 8900 Randers
> Tlf: 8640 8988

Jagt- og fiskerimagasinet: Kender ikke wobleren!

LP Fy Shop: Ved du, om de har wobleren, eller gætter du??

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 09:14

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Jagt- og fiskerimagasinet: Kender ikke wobleren!
>
> LP Fy Shop: Ved du, om de har wobleren, eller gætter du??

Jeg har hørt at de skulle have et stort udvalg, men har desværre ikke selv
set om det passer.

Kan du ikke få oplyst danske forhandlere fra firmaet ?

Fra : Gandalf

Dato : 23-09-04 09:26

> Kan du ikke få oplyst danske forhandlere fra firmaet ?

God ide og jeg har mailet dem, men har efter 5 dage endnu ikke modtaget
svar - derfor faktisk mit forsøg her i gruppen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 09:50

> God ide og jeg har mailet dem, men har efter 5 dage endnu ikke modtaget
> svar - derfor faktisk mit forsøg her i gruppen.

Jeg håber du finder dem, vil have det samme problem hvis ikke mine elskede
Rapala woblere nemt kunne skaffes.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 09:55

> God ide og jeg har mailet dem, men har efter 5 dage endnu ikke modtaget
> svar - derfor faktisk mit forsøg her i gruppen.

De kan købes online her: http://www.luhrjensen.com/store/prodlist.asp
Det er producenten.

Fra : Gandalf

Dato : 23-09-04 10:11

> De kan købes online her: http://www.luhrjensen.com/store/prodlist.asp
> Det er producenten.

Hej Christian
Tak for din indsats, som desværre er forgæves!
Jeg kender godt producenten, og har forsøgt at bestille online dels hos
producenten og dels hos forretningen i mit første link. Begge afviser min
betaling med mit nye flotte chip-visakort (udløbstidspunktet er forkert
siger de)!! Dette skulle dog være et midlertidigt fænomen, så hvis jeg ikke
finder en dansk forhandler, vil jeg naturligvis prøve igen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 10:21

"Gandalf" <me@privacy.net> wrote in message
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> Hej Christian
> Tak for din indsats, som desværre er forgæves!

Selvtak

> [...]
ikke
> finder en dansk forhandler, vil jeg naturligvis prøve igen.

Knæk og bræk

Fra : SB

Dato : 23-09-04 22:21

> "Gandalf" <me@privacy.net> wrote in message
>
> Selvtak

> ikke
>
> Knæk og bræk

Lillebælt trollingcenter har de større woblere, så mon ikke de kunne lokkes
til at tage de små hjem også
http://lillebaelt-trollingcenter.dk/group.asp?group=57

Søren

Fra : Gandalf

Dato : 24-09-04 06:37

"SB" <sfb[nospam]@privat dot dk> skrev i en meddelelse

> Lillebælt trollingcenter har de større woblere, så mon ikke de kunne
> lokkes til at tage de små hjem også
> http://lillebaelt-trollingcenter.dk/group.asp?group=57

Takker - Jeg vil kontakte dem.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-04 07:17

> Takker - Jeg vil kontakte dem.

Eller har jeg efter kun en dag fået mail fra www.luhrjensen.com, de har en
forhandler i Danmark:

Normark Denmark A/S at +45 87 11 41 70

Fra : Gandalf

Dato : 24-09-04 12:10

> Eller har jeg efter kun en dag fået mail fra www.luhrjensen.com, de har en
> forhandler i Danmark:
>
> Normark Denmark A/S at +45 87 11 41 70

Tak til begge for indsatsen.

Jeg har nu modtaget mail fra Luhr Jensen, også med henvisning til Normark.
Normark kan dog ikke hjælpe.
Heldigvis har Luhr Jensen tilbudt at sende de ønskede Kwikfish pr.
efterkrav, så jeg har derfor bestilt direkte hos producenten.