Erfaring med Chill Innovation CP-510A e
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 22-09-04 21:14

Hej,

Er det nogle der har erfaringer med subj. mht. lydniveau og stabilitet?

Jeg har i øjeblikket en NorthQ 4001SE strømforsyning som fungerer
fremragende, men den larmer liige en tand for meget - resten af systemet
er helt uden blæsere i et Cooler Master Stacker kabinet og vandkølet
vha. Zalman Reserator 1. Her er mit system:

AMD 64 3500+
MSI K8N Neo2 Platinum
2 x 512 MB PC3200 Crucial Ballistix
Leadtek 6800GT

Nu sidder der en 120 mm blæser i min NorthQ 4001SE psu og den må så vidt
jeg kan regne ud sørge for lidt udluftning i kabinettet, men jeg er i
tvivl om at det stadig vil være tilfældet hvis jeg udskifter min psu men
en af dem fra Chill Innovation.

Mvh. Jacob