Provider (0x80004005)
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-09-04 17:50

Hej alle sammen

Jeg har pludseligt fået en fejl på min side, den ligger lokalt.
Den kommer frem og siger at det er på denne side:
/darkskies/title.asp, line 3

Min title.asp side:
<%
Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" &
Server.MapPath("log/darkskies.mdb")

strSQL = "SELECT * FROM titel"

Conn.Execute(strSQL)
set rs = conn.execute(strSQL)
%>

<%
DO WHILE NOT rs.EOF
'titel = rs("titel")
%>

<%=titel%>

<%
rs.movenext
LOOP
rs.close
conn.close
set conn = nothing
set strSQL = nothing
%>

Den virkede fint her til eftermiddag, men her til aften går det
helt i fisk.

Kan I se hvad problemet kan være?

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-09-04 22:51

Martin Jørgensen skrev:

> Jeg har pludseligt fået en fejl på min side, den ligger lokalt.
> Den kommer frem og siger at det er på denne side:
> /darkskies/title.asp, line 3

*Hvad* siger den om linje 3?

Se evt. siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>.

> Den virkede fint her til eftermiddag, men her til aften går det
> helt i fisk.

Har du lagt opdateringer til windows ind i mellemtiden?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-09-04 10:07

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
>
> Se evt. siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>.

> Har du lagt opdateringer til windows ind i mellemtiden?

Hej Jens

Det er lige meget nu, fordi her til morgen virkede den igen, det
synes jeg er mærkeligt, men nu virker det da.

Tak for hjælpen alligevel.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-09-04 10:16

Martin Jørgensen skrev:

> Det er lige meget nu, fordi her til morgen virkede den igen, det
> synes jeg er mærkeligt, men nu virker det da.

Nogle gange er en genstart alt der skal til.

> Tak for hjælpen alligevel.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne klippe lidt i
dine citater næste gang du svarer på et indlæg. Se evt. siden her:
<http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp> - eller min signatur.

--
Jens Gyldenkærne Clausen