Hvorfor hyler computeren?
Fra : Tony G

Dato : 22-09-04 12:06

Min pc hyler. Hyleriet ændrer frekvens i takt med at jeg bruger hjulet
på musen.

Ikke hvis jeg skriver på tastaturet eller bare flytter musen.

Det lyder som om det kommer fra strømforsyningen. Kan rullehjulet på
musen belaste strømforsyningen? Kan lyden komme fra stræmforsyningen?

Det virker ikke som om det kommer fra blæseren i strømforsyningen.

Håber du kan hjælpe.

Tony

Fra : kk

Dato : 22-09-04 13:18

"Tony G" <ledelsen@sol.dk> wrote in message
> [...]
> musen belaste strømforsyningen? Kan lyden komme fra stræmforsyningen?
>
> Det virker ikke som om det kommer fra blæseren i strømforsyningen.

Hej,
Lyder spøjst, men prøv først med en anden mus.
mvh
kk

Fra : Bamse

Dato : 22-09-04 16:26

> Håber du kan hjælpe.
>
> Tony

Gamle kondensatorer hyler .....check dit grafikkort eller dit motherboard
hvis dit grafikkort er onboard...

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-09-04 08:35

Tony G skrev:
> Det lyder som om det kommer fra strømforsyningen. Kan rullehjulet på
> musen belaste strømforsyningen? Kan lyden komme fra stræmforsyningen?

Lyden kan godt komme fra strømforsyningen. Prøv at sætte din CPU til at
knokle 100% - hvis "muselyden" så forsvinder, er jeg ret sikker på, at
problemet skyldes strømforsyningen.

mvh
Jeppe Seidelin Dam