Dansk engelsk ordbog for slægtsforskere
Fra : K. Thidemann

Dato : 22-09-04 11:01

Hej alle

Jeg har før haft et link til en dansk engelsk ordbog for
slægtsforskere.
Hvem har et link til sådan en hjemmeside.

På forhånt tak for hjælpen
Ketty Thidemann

Fra : Bent Mortensen

Dato : 22-09-04 11:16

"K. Thidemann" <k.thidemannFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har før haft et link til en dansk engelsk ordbog for
> slægtsforskere.
> Hvem har et link til sådan en hjemmeside.

Hej Ketty

Du kan prøve det her link http://www.damsg.dk/sognetraef/index.asp?a=ordbog

v/h Bent Mortensen

Fra : K. Thidemann

Dato : 22-09-04 12:03

On Wed, 22 Sep 2004 12:16:09 +0200, in dk.videnskab.historie.genealogi
you wrote:

>Hej Ketty
>
>Du kan prøve det her link http://www.damsg.dk/sognetraef/index.asp?a=ordbog
>
>v/h Bent Mortensen

Hej Bent Mortensen

Tak for hjælpen.

Det gør unægtelig sagen noget nemmere - jeg er ved at oversætte et
skifte så godt jeg formår.

Mvh
Ketty Thidemann

Fra : S. larsen

Dato : 22-09-04 12:36

> [...]
>
> Hej Bent Mortensen
>
> Tak for hjælpen.
>
> Det gør unægtelig sagen noget nemmere - jeg er ved at oversætte et

Hej K. Thidemann

Hvis jeg i al ydmyghed må foreslå min egen, som du finder her.
http://stass.dk

Mvh.

Søren Larsen

Fra : K. Thidemann

Dato : 22-09-04 13:52

>Hvis jeg i al ydmyghed må foreslå min egen, som du finder her.
>http://stass.dk
>

>Mvh.
>
>Søren Larsen

Tak Søren Larsen

Din har flere ord - så den vil jeg også benytte fremover.

Mvh
Ketty

Fra : S. larsen

Dato : 22-09-04 14:04

> Tak Søren Larsen
>
> Din har flere ord - så den vil jeg også benytte fremover.
>
> Mvh
> Ketty

Velbekommen, og den bliver jævnligt opdateret, næste gang d. 1 oktober, bla.
med tyske ord.

Mvh.

Søren larsen

Fra : Bjarne Damsgaard

Dato : 22-09-04 20:30

On Wed, 22 Sep 2004 15:03:41 +0200, "S. larsen" <info@stass.dk> wrote:

>Velbekommen, og den bliver jævnligt opdateret, næste gang d. 1 oktober, bla.
>med tyske ord.

Så vil jeg da også tillade mig at blande mig, da jeg har lavet
SogneTræf.

Ordbogen i SogneTræf er åben (ligesom selve SogneTræf) så alle kan
tilføje ord eller ændre i eksisterende ord. Man skal bare være
tilmeldt SogneTræf. Ordbogen bliver så opdateret hver gang nogen
tilføjer ord.

Der er mulighed for at man kan nøjes med at skrive et ord på enten
dansk eller engelsk, og så håbe på at andre tilføjer det manglende
ord.

Det hele foregår ved høflig selvbetjening.

Ordbogen i SogneTræf startede med at jeg selv indlagde fem ord. De
restende ord er tilføjet af brugerne.

mvh

Bjarne Damsgaard
SogneTræf: http://www.damsg.dk

Fra : K. Thidemann

Dato : 22-09-04 20:59

>Det hele foregår ved høflig selvbetjening.
>
>Ordbogen i SogneTræf startede med at jeg selv indlagde fem ord. De
>restende ord er tilføjet af brugerne.

Hej Bjarne

Tak for din orientering.

Mvh
Ketty Thidemann - medlem af sognetræf

Fra : Hugh Watkins

Dato : 22-09-04 14:42

you need to remember the english word GLOSSARY

ie ordliste

glossary genealogy Danish english

is a good search string

glossary aftægtskone