Hjælp! Safeguard easy skal fjernes!
Fra : Lars-Bo

Dato : 22-09-04 10:20

Hej jeg har et problem!
Jeg skal have afinstalleret safeguard easy fra min harddisk. Jeg har
formateret den ved at sætte den som slave, men det hjalp ikke! Jeg kan ikke
huske password, det er det der er problemet. Jeg kan jo slet ikke komme ind
på disken da den spørger om dette password i opstarten!!! Som det ser ud nu
er harddisken ubrugelig!!!

Hvad kan jeg gøre??

Hilsen LB

Fra : Sune

Dato : 22-09-04 11:39

On Wed, 22 Sep 2004 11:20:09 +0200, "Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> wrote:

>Hvad kan jeg gøre??

En normal formattering hjælper ikke.
Du skal også formattere MBR.

Indsæt Windows XP CDen og formater med denne.
Når Windows XP er begyndt at kopiere filerne til HD'en kan du genstarte PC'en og installere som du
vil. (Du skal evt. nedlægge og oprette partitionerne, Kan ikke huske det.)

Sådan plejer jeg at gøre.

Mvh
Sune

Fra : kk

Dato : 22-09-04 13:14

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
> ind
> på disken da den spørger om dette password i opstarten!!! Som det ser ud

Hvis ikke Sunes anvisninger hjælper, så har jeg en lille værkstedsfil,
DELFDISK,
som blot skal lægges på en bootdisk og fyres af efter boot - så er der rent.
(Den sletter alt det, som f-disk har oprettet, d.v.s. partitioner m.v.)
Kom evt. direkte, hvis du vil have den
mvh
kk

Fra : Lars-Bo