Telefon med bedste software og Outlook 200~
Fra : TS

Dato : 22-09-04 08:06

Hej
Jeg leder efter ny telefon, da jeg er lidt træt af min Siemens S55. Jeg
kan ikke finde noget ordentlig software så jeg problemløst kan
kommunikere mellem den og Outlook 2003. Derudover har den en lidt
åndsvag menu - efter at have sendt en SMS skal man trykke 3 gange før
end man er helt ude af menuen. Man skal generelt trykke mange gange i
den menu, ligesom f.eks. opsætningen mht. lydprofiler ikke er så intuitiv.
Jeg har bl.a. kigget på T630 (hvordan er dens menu?)
Jeg har også kigget på Nokia 6230 - men den er lidt dyr. Jeg vil nok
hellere kæbe en løs mp3 afspiller med fm radio ved siden af. Så kan jeg
også sætte den til et par computerhøjtalere og have en voice recorder.
Hvad findes der er gode Nokia telefoner?
Findes der andre mærker?

Mit største krav er at der skal være en god kalender, gode knapper - og
meget gerne Bluetooth. Kamera er jeg fuldstændig ligeglad med.

mvh TS

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-04 09:35

"TS" <nospam@tosch9.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsætningen mht. lydprofiler ikke er så intuitiv.
> Jeg har bl.a. kigget på T630 (hvordan er dens menu?)

God Èn tast, og så er du i gang med at skrive en sms.

> Mit største krav er at der skal være en god kalender, gode knapper - og
> meget gerne Bluetooth. Kamera er jeg fuldstændig ligeglad med.

Vil anbefale en SE T610, T630 eller Z600. Alle har BlueTooth, og
synkroniserer med Outlook uden du skal installere ekstra programmer (i Win
XP).
Jeg synes T610 har de bedste knapper.

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-09-04 09:50

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message
> Vil anbefale en SE T610, T630 eller Z600. Alle har BlueTooth, og
> synkroniserer med Outlook uden du skal installere ekstra programmer (i Win
> XP).

Hvordan synkroniserer du uden at installere et program til formålet ?

Ved brug af den funktionalitet der ligger i BlueTooth driveren ?

Regards

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-04 09:58

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> skrev i en meddelelse

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message
>
> Hvordan synkroniserer du uden at installere et program til formålet ?
>
> Ved brug af den funktionalitet der ligger i BlueTooth driveren ?

Ja.
Vælger hurtig tilslutning og pim-synkronisering.

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-09-04 10:56

> Ja.
> Vælger hurtig tilslutning og pim-synkronisering.

Ok .. jheg oplevede bare at der blev rodet rundt i fornavn og efternavn
når jeg efter sync tjekkede Outlook. Efternavn stod først og det bryder jeg
mig ikke om.

Og det er med en T610 / Z600 og en 3Com bluetooth jack.

Regards

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-04 13:12

> [...]
>
> Ok .. jheg oplevede bare at der blev rodet rundt i fornavn og efternavn
> når jeg efter sync tjekkede Outlook. Efternavn stod først og det bryder

Det er korrekt. Der sker første gang man synkroniserer. Det må man se ind og
ændre manuelt. Det tager kun et par minutter. Efterfølgende er der ingen
problemer.

Fra : Per

Dato : 22-09-04 11:49

> Vil anbefale en SE T610, T630 eller Z600. Alle har BlueTooth, og
> synkroniserer med Outlook uden du skal installere ekstra programmer (i Win
> XP).
> Jeg synes T610 har de bedste knapper.

Måske, men T630 har nyere software og en meget bedre skærm. Og så er den jo
ikke dyere.

Fra : Calle.

Dato : 22-09-04 12:33

TS wrote:
> [...]
>
> Mit største krav er at der skal være en god kalender, gode knapper -
> og meget gerne Bluetooth. Kamera er jeg fuldstændig ligeglad med.

N5140

--
Calle.

Fra : Vike

Dato : 24-09-04 11:10

treo 600, nu snart treo 650

http://www.palmone.com/us/products/smartphones/treo600/

Fra : TS

Dato : 24-09-04 12:02

Hej
Jeg tror det er et helt andet prisniveau.
Jeg prøver en T630.
Tak for jeres svar.
TS