bumdkort
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 21-09-04 18:30

Jeg søger bundkort til en AMD athlon xp 3000 kan dette bruges

http://www.morgen.dk/category.87.article.57

Hilsen ole

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 21-09-04 18:37

On 2004-09-21, Ole Jakobsen <guffy2@mail.tele.dk> wrote:
> Jeg søger bundkort til en AMD athlon xp 3000 kan dette bruges
>
> http://www.morgen.dk/category.87.article.57

Jeg læser det til at være et EPX 8k9A7I board, og ifølge

http://www.epox.nl/english/support/approval/CPU%20approval%20list-AMD-Aug04.pdf

Kan du så godt.

Thomas

Fra : Leony

Dato : 22-09-04 17:20

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg læser det til at være et EPX 8k9A7I board, og ifølge

http://www.epox.nl/english/support/approval/CPU%20approval%20list-AMD-Aug04.pdf
> Kan du så godt.

Man skal dog lige være opmærksom på at boardet ikke nødvendigvis er
udstyret med en BIOS som understøtter processoren når det købes.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-09-04 11:20

On Tue, 21 Sep 2004 19:29:33 +0200, Ole Jakobsen <guffy2@mail.tele.dk>
wrote:

> Jeg søger bundkort til en AMD athlon xp 3000 kan dette bruges
>
> http://www.morgen.dk/category.87.article.57
>
> Hilsen ole

Hej Ole
Det kan godt bruges. Men er imo ikke noget godt køb.
Du skal hellere kikke på et mobo med Nforce2 og soundstorm lydkort. F.eks.
De koster godt nok 300kr mere men er også de ekstra værd.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 22-09-04 18:13

hvordan opdaterer man så biosen??

Hilsen ole
newssep4bk0ruxvtjp@sprinteren...

Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-09-04 18:43

On Wed, 22 Sep 2004 19:13:09 +0200, Ole Jakobsen <guffy2@mail.tele.dk>
wrote:

> hvordan opdaterer man så biosen??

Det er ikke helt let. Du skal enten bede butiken om at levere med en bios
som kan køre med din cpu. Det er ret usansynligt at de vil det. Så din
eneste muligthed er at skaffen en ældre cpu som du kan sætte i når du
opdatere. Så kan du sætte den hurtige cpu i bagefter.

Men hvis du følger mit råd om at købe et af de kort jeg foreslår. Så får
du både bedre yddelse og du slipper for bøvlet.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"