frieri
Fra : Flemming Nielsen

Dato : 13-05-01 02:06

Jeg har tænkt på at jeg skulle fri til min kæreste......hmmm...tsk,tsk.

Anyway... En rigtig fed flot stilet god måde at fri på?
-Nogle forslag?
Alle forslag modtages med kyshånd. selv udkast, oplæg, indslag m.m.
Hele lortet!
Alt sammen!
Come on!
Fyr løs!
Et skud fra hoften!
Frieri...

Fra : Finn

Dato : 13-05-01 06:39

"Flemming Nielsen" <f_dyk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> -Nogle forslag?
> Alle forslag modtages med kyshånd. selv udkast, oplæg, indslag m.m.

Du tager en tur i byen sammen med en kammerat og et par timer senere ringer
kammeraten til
din kæreste og fortæller at du er kommet til skade og er på sygehuset. Han
kan roligt smøre tykt på,
når hun så ankommer til skadestuen skal kammeraten tage imod hende og sige
at hun skal forberede
sig på et chock. Han fører hende ind på skadestuen, hvor du ligger på knæ og
frier.
Hun bliver nu så glad for at du er ok at hun ikke nænner at sige nej.

Du kunne selvfølgelig bare arrangere en frokost i en skov/park med en dejlig
udsigt og
til desserten kan du jo fri til hende.

Du kan tage hende med ud at spise, undervejs i middagen giver du hende en
pakke som indeholder en
pokal som du har fået lavet med teksten "verdens dejligste kæreste".
Hvorefter du siger til hende at
næste gang i skal ud at spise håber du at du kan give hende en hvor der står
"verdens dejligste kone"

God fornøjelse
Finn
(ugift)

Fra : uac.dk

Dato : 13-05-01 10:01

"Finn" <cartman@hansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> frier.
> Hun bliver nu så glad for at du er ok at hun ikke nænner at sige nej.

Humm, tror faktisk de fleste vil blive ret sur, da man ikke laver "grin" med
det at ens kærlighed kommer tilskade.....personligt tror jeg ikke den måde
at fri på dur...!

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Som har bestilt ADSL og får det d. 7. juni

Fra : uac.dk

Dato : 13-05-01 09:58

"Flemming Nielsen" <f_dyk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har tænkt på at jeg skulle fri til min kæreste......hmmm...tsk,tsk.
>
> Anyway... En rigtig fed flot stilet god måde at fri på?

Gå på knæ mit inde i gågaden en lørdag formiddag, og fri.

Det er nok det sted og tidspunkt hun mindst venter det.....

Jeg mener det gælder om at gøre det når hun mindst venter det.....

En anden mulighed er at gøre det gennem radio (lokalradioen), men det kræver
at du kan få hende til at høre radio, uden at hun fatter mistanke.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-05-01 20:43

> Jeg har tænkt på at jeg skulle fri til min kæreste......hmmm...tsk,tsk.

Hvis du er i tvivl om hvordan, så var det måske en god idé at tænke over om
du overhovedet skal.

Mvh Maria

Fra : Chris

Dato : 14-05-01 05:45

Tjaeh.... Maria's got a point.

Anyway synes jeg i hvert fald, at du selv skal hitte på metoden.
Hvis du tager et forslag herfra, skal du måske resten af dine dage tænke på,
at det var Svend-Bent fra Internettet, som bestemte hvordan det skulle
foregå, da du friede i sin tid.
Det gad JEG i hvert fald ikke.

Du kan jo også komme i et dilemma.
Hvad svarer du, hvis hun spørger: "Hvor er du dog opfindsom, Flemming!
Hvordan fik du dog den idé?"
Vil du så fortælle hende, at det rent faktisk var Svend-Bent's idé? Jeg
ville nødig være i dine sko på det tidspunkt.

.... just what I think.

MVH
Chris