De er gale i hovedet
Fra : L

Dato : 21-09-04 16:12

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 21-09-04 17:08

> De to må være syge .
Hvem ?
Hvorfor ?

MVH
Kasper

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-09-04 17:56

L wrote:
> De to må være syge .

Hvem, Joachim og Alexandra eller Nikolai og Felix?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : L

Dato : 21-09-04 18:13

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem, Joachim og Alexandra eller Nikolai og Felix?
>
> -Sune
>
> --

Joachim og Alexandra

At smide sådan en lille dreng i skole .

Men hvad kan man forvente at sådan to mensker .

Fra : Jacob Madsen

Dato : 21-09-04 18:57

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

Han hedder Hore-kim nu!

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 23-09-04 10:22

"L" <lundj@privat.dk> wrote in message news:<41506108$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Joachim og Alexandra
>
> At smide sådan en lille dreng i skole .

Du er klar over, at 5 år er skolestartsalder i store dele af Europa?
Gør det resten af verden til et sted befolket af syge mennesker?

> Men hvad kan man forvente at sådan to mensker .

Og dermed mener du? At når de kan finde på at blive skilt, kan de
finde på hvad som helst?

Kristian

Fra : Mus

Dato : 23-09-04 11:07

> Joachim og Alexandra
>
> At smide sådan en lille dreng i skole .
>
> Men hvad kan man forvente at sådan to mensker .

Det kommer vel an på om drengen er parat til det. Moden nok og motiveret til
at lære.
Nogle er klar som 5 årige, andre som 7 årige og he he nogen bliver det vel
aldrig

Hvad mener du med sådanne to mennesker?
Vi kunne såmænd ogå finde på det, hvis vores kommende barn (jubiii) var
parat til det - ellers ikke

LN

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 21:28

Til L
Hvad er egentlig formålet med dine kommentarer. Både i denne tråd og i
tråden "åhhh neeej, jamen hvad nu hvis..." virker det på mig som om du bare
er ude på at få folk op at køre.
Syntes du virkelig det er sjovt?
Ja jeg spørger bare (og undres måske lidt)
Hilsen Eva (der godt tør sætte navn under det jeg skriver...)

Fra : Mus

Dato : 21-09-04 22:22

Eva <Eva"snabela"dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41508eb1$0$228$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Syntes du virkelig det er sjovt?
> Ja jeg spørger bare (og undres måske lidt)
> Hilsen Eva (der godt tør sætte navn under det jeg skriver...)

Jeg tror bare man skal ignorere L's kommentarer.
Jeg tror nemlig du ganske rigtigt har gættet vedkommendes formål.

Jeg vil dog sige at det vel er lige så anonymt at skrive L, som det er at
skrive Eva eller LN.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 12:32

Klip...
> Jeg vil dog sige at det vel er lige så anonymt at skrive L, som det er at
> skrive Eva eller LN.

Ja, det har du ret i, den tager jeg til mig.

Eva